Dubbelpost elnour11 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elnour11

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kasper

Ditt discordnamn: Elnour#7750

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete ser och verkar vara roligt. Jag vill testa vara staff på denna server och det vore roligt att själv bli Staff och att det är så stor server så vill testa. jag vill hjälpa folk som behöver min eller nån annan staff hjälp. Jag skulle vilja hjälpa serverns bästa och förbygga upp RPn på servern. Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja bli staff istället och stötta servern på det sättet. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade velart hjälpa så mycket som jag kan. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa servern och hjälpa andra i deras RP'ande. Jag ansöker om Staff för att försöka hjälpa folk så gott som jag kan, jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på servern samt vara med och hjälpa servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt man för jobbet och mogen nog. Jag borde också bli Staff för att jag kan väldigt mycket och har vart staff på andra servrar. Jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på unive Roleplay att växa på alla möjliga sätt. Jag vill hjälpa nya spelare som kommer till unive som kanske inte har så bra Erfarenheter inom RP överhuvudtaget att kunna få lära sig att RP'a. Jag vill ge en chans till folk som är ny till RP att få känna av vad RP är och att dom ska få kunna lära sig hur man Rollspelar en karaktär och håller sig till Regler. Jag själv Jag kan jätte mycket regler på unive och då är det bra att ha en staff som kan mycket regler och iställe för att kanske banna en riktigt ny person så kanske jag kickar han/hon eller bannar med en sv ban för att varna dom att de kommer åka på längre ban om de fortsätter och jag kommer där visa hur bra staffs vi på unive har. Jag vill hjälpa alla nya spelare på fivem att ha kul och att om dom åker på en ban eller liknande så förklarar jag varför lungt och sagt jag försöker hjälpa till där det verkligen behöves! Jag kommer även hjälpa till mycket inom att specca vid ställen där det brukar vara många lallare eller liknande mycket kaos liknade

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 14:25 om det är skoldagar om inte då kan det va från 12:00 till 00:00 om jag inte ska göra nåt

Hur länge har du spelat på Unive? 1 eller 2 månad eller mer

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har vart de på många andra servrar

/sqlban "id" "tid" "anledning" - ( det är ban kommandot som bannar folk)
/sqlbanoffline - (samma sak som sqlban förutom att man gör det när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban - (för att unbanna någon)
/spec - (för att specca någon)
/revive "id" - (för att revive någon)
/dv - (tar bort ett fordon)
/bring - (för att tpa någon där du är)
/v - (för att spawna fram en bil)
/goto "id" - (gå till id)
/togglename
/tpm - (du blir teleporterad til waypionten på mappen)
/kick "id" "anledning"
/svban "id" "anledning" - (för att banna i 60 min bara)
/sv - (för att skriva i servervakt chatten)
/sc - (för att skriva i support chatten)
/freeze - (för att frysa en person)
/setjob - "id" "jobbname" "grade" (Du sätter dog själv eller andra som olika jobb exempel)
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin "id"
/sqlbanhistory - (för att kolla någon ban history)
/announce - (skickar ut ett meddelande till hela servern)
/areport - (då svarar man på den senaste reporten)
/m "id" eller /msg "id" och pm "id" - (då skriver du till den personen och ingen annan kan se)
/mute "id" (då mutar du någon person så man inte kan höra hen)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ej jag hade kunna jobbat inom alla områden men det är som sagt helst support/rp som jag helst hade velat jobba inom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka