Nekad Elnour Ishag Adam | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elnour Ishag Adam

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? YASURAGI

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elnour Ishag Adam 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Omtänksam, Kommunikativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är en 22 årig man från Syrien. Mina föräldrar slog mig ofta. Hur mycket jag än försökte göra rätt var det aldrig tillräckligt. Att laga mat blev mitt eget, doften av grillat kött och kryddor fick mig att känna mig lugn och jag fick nästan barn på grund av av det. Jag vill också tillsätta att jag blev påkörd av en mopedist i Bagdad då jag tappade mina armar och var tvungen att limma på dem igen. Vid 17 års ålder trodde jag allt var över, mina föräldrar sålde mig till ett gäng som ville konvertera mig till islam där vi planerade att bli självmordsbombare. Jag har innan 18 års ålder blivit dömd till 47 fall av mord, 32 fall olaglig intrång och 3 grova mordbränder jag har även försökt smuggla in 400 kg kokain. Dessutom är jag bannlyst från mitt hemland då jag försökte köra över diktatorn med en enhjulig. Jag hade även en passion för hemmagjorda bomber och granater som jag gillade att kasta på folk. Det var den lilla fisken i den stora sjön. Men det var det förflutna När jag kom till Sverige tänkte jag börja om. Jag fick jobb på en restaurang och insåg att kebab var min stora passion. Jag lärde mig allt om smaker, kryddor och hur man gör den perfekta kebaben. Jag drömmer om att öppna min egen restaurang där jag kan göra egen kebab. Jag vill ge folk en smak av mitt hemland och samtidigt bygga en framtid där jag äntligen får göra det jag älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag lägger mycket fokus på att utveckla mina karaktärer. Jag ser till att de har tydliga bakgrunder, motivationer och en naturlig utveckling beroende på vad som händer i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är det viktigt att skapa en bra upplevelse för alla inblandade, inte bara för min egen. Att spela för motpartens vinst innebär att jag är villig att låta min karaktär förlora, misslyckas eller hamna i svåra situationer om det gör scenariot mer intressant och trovärdigt. Jag ser RP som en gemensam berättelse där alla bidrar, och jag försöker alltid anpassa mitt spel för att skapa spänning, drama och en bättre upplevelse för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.1 | Du & Communityt a. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. a. Respekt Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern. Dessa tycker jag är viktigast!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en 22-årig man från Syrien som har genomgått många svårigheter i livet, men jag har alltid haft en passion för matlagning, särskilt kebab. Jag är driven och min erfarenhet har lärt mig att aldrig ge upp oavsett hur tufft livet har varit eller kommer bli.

Nekad
Anledning:
Hoppas du själv förstår.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka