Accepterad ElmoBelmo | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElmoBelmo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2005

Vad heter du på discord? Kräm1g-Kräm (ElmoBelmo)#5470

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? har två konto på steam och ena har jag 455 och detta som jag spelar på 45 typ så runt 500 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv på kvällen på vardagar. Och på helgen beror på men på eftermiddagen och kvällen där med.

Vad heter du? Lucas Berg

Hur gammal är du? 27

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är simkunnig och har gått i simning en gång i tiden.

Varför vill du bli polis? Varför jag just vill bli polis är för att jag har den pasionen och styrkan för att bli polis och har inte heller några konstigheter gällande min kropp. Och jag har också fått höra den fantastiska gemenskapen som polisen har med varandra. Vill kunna också bidra med så mycket som möjligt och hjälpa och skydda staden mot de som förstör den.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polis yrket är nog att finnas där för staden och förhindra brott som sker. Och att man är där vid rätt tid från att larmet går tills man är där. För att man vill inte ha en polis som är inte med när ett larm går och så tar det typ 10 minuter och så är polisen där för då har kanske ha brottslingen rymt eller så är det försent och så kanske en man ligger död när man är framme. Sen så att man sköter sitt jobb är även viktigt när man är polis. Att man sköter anmälningar och se till att de bli av, att man också beslag ta grejer som man hittar på en person eller i bilen. Men även så är det viktigt inom polisen att man har bra gemenskap och att man kan jobba med olika folk och ha bra kommunikation för annars kommer man inte långt. för att prata det är viktigt i polisen.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om Polis yrket är att polisen är som en skyddsängel för staden. Alltså så ska polisen vara den som förhindra och stoppar brott runt staden och landet. Det är även polisen som se till att civila människor ska känna sig trygga och våga att lämna sitt hus. De ska även hindra fortskörande förare och se till att det inte kör för snabbt för det kan skada civila och kan vara fara i trafiken. Sedan så vet jag om att när ett rån inträffar så ska polisen vara där så snabbt som möjligt och se till att rånet stoppas men ifall rånarna har en gissla så ska polisen tänka över gisslan och se till att den inte skadar sig av rånarna.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har lite erfarenhet inom polis. Har varit det i två städer sedan tidigare men nu så vill jag se vad den staden har att erbjuda med och hur det är här jämfört med de andra.

Hur är du som person? Som person så är jag en trevlig och skämtsam person. Jag har lätt att prata med folk och har inga problem med att bli provocerad utan kan ta det lätt och vara lugn tillbaka. Jag är också en skötsam person och lyder personer som är högre och gör vad de säger. Men annars så älskar jag att träffa på nytt folk hela tiden och älskar ifall man har ett bra gemenskap där man hälsar på varandra och skämtar med varandra också.

Är det något vi bör veta om dig? Det enda som man kanske bör veta inte just om hur jag är utan att det var ett tag sedan jag var polis så kan vara som lite nytt men kommer ihåg en del.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka