Nekad ElmoBelmo | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElmoBelmo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Kräm1g-Kräm (ElmoBelmo)#5470

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? runt 600 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag skulle säga att jag har den mogenhet som visa andra inte har när det är chefer och så är jag väldigt insatt i mitt jobb och inte åker iväg och gör något annat bara för att jag är chef och får mer pengar utan jag jobbar också lika mycket som mina anställda och tar mina anställda på bra sätt. Jag är inte heller den dryga chefen som orkar inte göra något och försöker neka mina anställda förslag eller frågor. Men jag kan även vara bestämd och om något går fel eller om någon skiter i att jobba så finns det nog en plats tille n annan anställd som vill ha jobbet och som vill vara där för att just. Sedan så vill jag också bli chef för att utveckla mig mer som person och se om detta kan förändra mig i framtiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter som jag har sedan tidigare är att jag har jobbat som Bennys på andra städer där man designar och fixar om bilar till snyggare och fräschare. Och jag har jobbat på ställen som Bennys vid två tillfällen där jag har blivit upphöjd till biträdande så har inte direkt haft chef rollen men har kommit så nära som man bara kan.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lucas Berg och är upp vuxen i Halland där han bodde med sin mamma, pappa och hans storebror som är något år äldre. När Lucas var liten så var han den killen som var blyg utav sig och hade svårt för att träffa personer och hitta kompisar. Det brukade vara han och hans bror som lekte istället på skolan. Men något som både Lucas och hans bror Isak längtade efter skolan var och åka hem och titta på när deras pappa höll på med bilen. De båda tyckte att det var så coolt när han bytte ut saker från bil och satte in nya saker i den och så älskade det ljudet av bilen när han startade den.

Lucas pappa jobbade som mekaniker på Falck och hans mamma som mäklare. Men en dröm hade Lucas och det var att jobba med bilar när han blir stor.

Lucas och Isak fick en dag måla och spraya bilen hur det ville och det började spraya bilen och klart blev det inte bra men Lucas älskade det och tyckte det var jätte roligt. Isak gillade mer att hålla på med bilen.

När Lucas blev äldre så tänkte Lucas efter vad han ville jobba som och så tipsade hans far honom att jobba med att pimpa bilar och fixa coola effekter på de så Lucas tänkte efter och kände att han ville bli det så han satsade allt vad han kunde och fick jobb till slut på ett ställe som hette Bennys där han mötte med trevligt folk som hade samma intresse och det vara även vid detta tillfälle som Lucas vågade prata mer och kunde ha lätt för att kommunicera med folk. Och sedan dess har han älskat sitt jobb och vill fortsätta åt samma håll.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta som möjligt. På vardagar så efter skolan runt fyra till halv nio och på helger beror på men kommer vara rätt aktiv på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes det hade jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar inte på någon annan.

Har du läst våra Regler? Yes det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka