Nekad elmir | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elmir

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199155619629/

Vad är ditt namn i verkligheten? elmir

Vad är ditt discord namn? elmir#2983

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Elmir Sadic heter han född 1998 han har haft det tuft under sin uppväxt när han var 3 år så dog hans pappa så mamma har krigat hela livet han har aldrig varit omtyck från alla andra.Elmir hade även 1 storebrosha som håller på med mc gäng och det blev även Elmir intresserad av men problemet var att Elmirs brosha bodde i Unive och Elmir bodde ca1000km ifrån men nu så har Elmir blivit vuxen och har kunnat flytta till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för det är en stor seriös server. Som även har bra staffs och seriösa spelare. Jag vill höja min kärektär .Jag kommer bidra till roliga scenarion för att jag kommer vara en aktiv och seriös spelare..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en stor server med seriösa spelare och bra staffs som gör ett bra jobb och det är bra och roliga scenarion

Hur hittade du Unive? jag frågade min polare om han kunde säga en bra FiveM serven och han svarade direkt Unive och har blivit rekommenderat av han en lång tid innan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspel så det blir så bra som mjöligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha så roligt som möjligt och skaffa vänner och bli kung på rollspela

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första rp server jag spelar på och kommer nog aldrig byta.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Tillbaka