Nekad elmeskov | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elmeskov

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985792127/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Elmeskov

Vad är ditt discord namn? Tioc#9402

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Mars! Alex har precis gjort klart lumpen och är nu redo för sitt vuxen liv. Han är mycket nöjd med sitt liv och har väldigt få gånger känt sig rädd eller ledsen, Alex har helt enkelt mycket bra självförtroende. Alex som nu är 19 år älskar friluftslivet och tar gärna promenader ute i skogen på helgerna! Alex har också ett mycket stort intresse för ishockey då han är med och lirar gubba hockey med gamla klass kamrater. Men nu vill Alex börja med något nytt, det var så vi kom hit, till Unive Roleplay.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt snabb i huvudet när det kommer till olika situationer och frågor, därför är jag en mycket bra Roleplay spelare som kan göra roleplay experience rolig för alla!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt, jag är mycket snabb och kan agera snabbt i roleplay situationer, då jag kan bidra på ett mer posetivt och rolig roleplay istället för att bara vara störig och jobbig mot andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att hen också får en bra roleplay experiance, och om man är till exempel en tjuv så får man bjuda på sig själv ibland och låta polisen ta en:)

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive först på TikTok, därefter har jag tittat lite på olika videos, och därefter bestämde jag mig för att ansöka!

Tillbaka