Nekad Elmerson | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elmerson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer olsson

Vad är ditt discord namn? Elmerson#1407

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Fridolf Ohlsson föddes och växte upp på en liten gård på den svenska landsbygden. Tillsammans med sin äldre bror, Gunnar, lärde han sig tidigt att ta ansvar och sköta sysslorna på gården. Fridolfs föräldrar var bönder och lärde sina söner värdet av hårt arbete och samarbete. Han har alltid haft en stark kärlek till naturen och djuren, något som format honom till den omtänksamma och plikttrogna person han är idag. Efter att ha tagit över familjegården när föräldrarna blev äldre, fortsätter Fridolf att driva gården med sin bror. De odlar främst spannmål och har en liten besättning kor. Fridolf är känd för sin vänlighet och sitt lugn, och han är alltid redo att hjälpa sina grannar. Hans dröm är att modernisera gården och kanske en dag starta en liten gårdsbutik för att sälja ekologiska produkter direkt till konsumenterna. Fridolf är också välldigt intreserad av bilar och gillar att ha gamla och fina bilar. Men nu ska Fridolf flytta in till staden och starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är öppen för att delta i olika scenarier och ser till att alla har roligt. Som en aktiv och mogen spelare med många års erfarenhet av rollspel, är jag redo att ta mig an olika utmaningar och bidra till en underhållande spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska spela för att ha rolighetsaspekten som mål när man rollspelar. Att spela för makt och pengar strider mot alla regler då det är orealistiskt och tråkigt. På roleplaysservrar är det viktigt att precis alla får lika kul oavsett förutsättningen att du rollspelar som polis, meko, krim, advokat eller vad som helst i princip. Alla spelare har lika mycket rätt till en trevlig och rolig rollspelsupplevelse som alla andra. Så att endast gå för att vinna kan väll bemötas på ett irriterat och tråkigt sätt, jag gillar att ha kul och kommer se till att alla jag spelar med (och mot) har lika kul som jag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, rdm innefattar att jag skadar eller dödar någon utan ett bakomliggande scenario och utan något skäl. Vdm innefattar att jag skulle använda min bil eller vilket fordon som helst som ett vapen eller tex köra över folk hur som helst. Och suntförnuft betyder att man alltid ska tänka logiskt i alla lägen och rollspela med tanke och veta vad man håller på med helt enkelt när man spelar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat några gånger innan på un ive men slutat. Sen gick mitt medlemskap ut och jag behöver göra en ny.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka