Nekad elmer08082 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elmer08082

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199368345422

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad är ditt discord namn? elmer #8122

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elmer och är 22 år gammal. Jag föddes och är uppvuxen i Stockholm , Mitt drömmål är att bli brandman. Jag är en väldigt glad och driven människa och vill uppnå mina mål.
Redan sen lågstadiet så ville jag bli brandman. Jag är halv svensk och halv norsk, jag är 188cm lång och gillar att hjälp folk. Jag har ett barn och en fru och jag bor ute på landet i skåne. Mitt favoritämne i skolan va kemi och matematik. På gymnasiet gick jag i samhällskunskap i 3 tre år och efter det tog jag det lungt i ett år och håller på att utbilda mig till brandman i dagsläget. Min favoritmat är korv och potatismos eller korv med pasta. Jag hade en väldigt bra uppväxt, jag hade bra betyg och tappade oskulden med sin fru när han var 16 år. Samtidigt som jag pluggar jobbbar jag i ett cafe. Jag och har väldigt goda egenskaper. Jag är bra på att handskas med folk och även väldigt bra på att samarbeta. Jag gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar jag även fifa 22 och fortnite. Jag är med i en organisation där man hjälper flyktingar från ukraina, förmestadels är det barn. När jag var yngre spelade jag pingis på en väldigt hög nivå.
'

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jagvill bli medlem för att jag tror att jag kan påverka detta communityt väldigt positivt, genom min roll som är att hjälpa folk tror jag detta kan passa mig väldigt bra. . Jag vill jobba med ett jobb som handlar med att hjälpa folk tex,fixa bilar osv.. Jag bidrar till att hjälpa servrarna med allting som behövs och skulle också kunna ha andra yrken ifall det skulle behövas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara att jobba som bärgare och laga folks bilar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämmna i ett secnario för att vinna är väldigt och mortpaterns är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och isatället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra rp nivå och då menas det att man ska spela scenariot bra och inte lämmna och spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? ag hittade Unive av en vän som rekommenderade er och ville att jag skulle testa det. Och jag gillade verkligen det och där efter blev jag väldigt intresserdad, varför jag söker medlem är ju för att jag vill kunna hjälpa till ännu mer och att kunna få all tillgång till spelet.

Tillbaka