Accepterad Elmén Söderson | Medlem ansökning [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? 08sodern80#0423

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elmén Söderson, Elmén har finskt, svenskt och argentinskt ursprung. Elmén kom till Sverige när han var 3 år från Argentina. Elméns mamma kommer från Argentina och heter Gorgina Mendez och Elméns pappa kommer från Finland men har både svenskt finskt ursprung det är därför Elmén heter Söderson i efternamn. Men Elméns pappa heter Eino Söderson. När Elmén kom till Sverige hade hans föräldrar inte så mycket pengar så Elmén växte upp i en ort utanför Stockholm som heter Tumba. När Elmén växte upp i Tumba så gick det dåligt i skolan och han bodde i ett av de värsta områdena med mycket gängkriminalitet. Så när Elmén var runt 15 års åldern så gick han med i ett gäng som hette Amigos i Tumba (AIT). När Elmén hade varit med i AIT ungefär ett år så hamnade Elmén mitt i ett gang war där dem sköt och Elmén han inte ta skydd så han blev träffad och hamna i koma i 3 månader. Så när Elmén sen hade vaknat från koman var han snart 17 år så efter koman började Elmén jobba på ett jobb som mekaniker där han fick ganska bra betalt. Så nu efter ungefär 11 år av sparande så flyttade Elmén till Unive vid 28 års ålder och nu får vi se vad som händer i framtiden...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra, social och hög nivå av RP. Jag kommer alltid utgå efter Unives regler och jag kan också hjälpa att göra unive till en server genom att tipsa vänner om servern. Ska heller inte lalla och jag kommer alltid att utgå ifrån suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna sin scenario hela tiden det blir roligare om man låter andra vinna ibland så att scenarion blir roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Har spelat innan men från början lockade en kompis mig till unive.

Vidare till muntlig interjuv du har 24h på dig

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka