Nekad elluuuff | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elluuuff

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/elluuuff/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elluuuff#4767

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som gillar motorcyklar och intresserad av livet. Han är också fokuserad på att tjäna mycket pengar som gör att han kan köpa det han vill. Han kommer nog också försöka göra en gäng men sina grabbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker roleplay är väldigt roligt, sen så har jag kollat mycket på YouTube och sätt att det är väldigt roligt. Har spelat Gta väldigt länge också och insset att det kommer bli väldigt roligt att spela på servern. Kommer bidra med mycket glädje och att har roligt på servern. Försöka göra servern roligare men hjälp av ett gäng eller en ansökan till ett gäng så folk kanske tycker att det är roligare att det händer saker oftare. När man är på väldigt läskiga ställen där gangster hör till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att man får spela som om det var i värkligheten. Känns sjukt att det finns en som grej och att jag och varit intresserad ett tag. Och då bestämt mig för att joina servern och har roligt när jag spelar.

Hur hittade du Unive? Kollade på YouTube sen kom det upp som förslag för dig. Du börja kolla på det och tyckte det såg väldigt roligt ut!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att va med i ett gäng eller göra ett gäng och få massa pengar och köpa coola bilar. Eller då sälja bilar och få pengar. Sen också att ha massa motorcyklar om man ska köra offroad eller på gatan. Så man kan ha olika motorcyklar i sitt garage.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha olika motorcyklar och ett stort gäng som alla vet att dom är farliga. Sälja bilar och köpa flera motorcyklar eller garage.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka