Accepterad EllRos | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EllRos

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197996470001/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Rosberg

Vad är ditt discord namn? granlife#9847

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i en liten by som heter Vellinge. Han föddes den 9 januari 1976. Båda hanns föräldrar missbrukade alcohol och under mammans graviditet tog hon även droger som hjälp för smärtan. Detta ledde sen till att han fick skador i hjärnan vilket gör att han har svårt att lära sig och han stammar en del, han fick samt adhd. Hans föräldrar var inte religiösa så han är därför inte döpt men hanns namn är Stefan Andersson-Holm.

När Stefan började skolan blev han svårt uttsatt av de andra barnen eftersom att han stammade vilket gjorde att han avskydde att gå till skolan. Lärarna fattade ingenting och de trodde bara att de andra barnen skämtade med han. Hanns motvilja till att gå i skolan gjorde därför att han sket i skolan totallt och skolkade mycket, vilket senare syntes på hanns betyg.

När Stefan hade gått ut skolan visste han inte vad han skulle göra, han hade inga vänner som kunde hjälpa han och hanns betyg var för dåliga för att han skulle kunna gå den utbildningen han drömde om, teknik. Det slutade med att han fick gå på något dålit och smuttsigt gymnasium i malmö där många drack och tog droger. Trots den tuffa miljön kämpade stefan med skolan och gick ut gymnasiumet med hyfsade betyg. Han träffade även några vänner där men de skulle strax efter gå bort i en sprängning i deras lägenhet.

En förkrossad Stefan som pressis blivit av med sina första vänner hade inget annat val än att börja jobba på en snabbmatskedja. Även om det inte var vad han hade velat så trivdes han där. Han fick ofta dricks av kunderna och medarbetarna gillade han. NU vid 23 års ålder hade han äntligen råd att flytta ut ur sina föräldrars hem. Han flyttade till en liten lägenhet i Lund och livet lekte. Han stammde fortfarande lite men det var ingen som brydde sig om det. Han träffade en tjej som han var tillsammans med i 4 år. Stefan hade tyvärr inte kommit över drömmen om teknik skolan men nu hade han fått ett nytt intresse. Han ville jobba med bilar.

Några av stefans vänner hade snackat om att flytta till unive och börja om men stefan var skeptisk. Han bodde kvar i lund i 2 år till. Stefans föräldrar hade krockat och dött, då bestämmde sig stefan för att ändå flytta, han kollade efter jobb och sen såg han att de hade flera jobb som bilmekaniker, han flyttade dit men inga av jobben var lediga så han blev reporter istället medans han vämtade på att ett jobb skulle bli ledigt.....

Stefan är en person som är imot våld och krimminalittet och vill gärna hjälpa folk som har det svårt så att de inte ska hamla i det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna utveckla servern så det höjer prestandan på den och så att andra och jag kan njuta och bara ha det roligt. Jag vill också kunna hålla på med bilar och fixa, trimma dem och sedan få testa dem. Jag är en allmänt glad person och älskar att spela RP. Jag kommer att bidra med att se till så alla sköter sig och att dom gör rätt på Unive rp. Jag kommer också sprida en possitiv stämmning och jag kommer göra allt för att folk ska ha det kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att RP somsagt och jag älskar att hålla på med bilar. JAg vill gärna träffa nya vänner och bara ha det bra, jag har sett många streamers spela på den och jag har själv kört en del utan att vara medlem på den. Jag tycker att den har roliga mods och addons och alla är så trevliga som jag mött, jag gillar att jag kan utföra riktiga jobb fast att det är ett tv spel.

Hur hittade du Unive? Genom streamers och mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att uppnå saker som man inte ha kunnat gör innan på Unive rp servern. T.ex att man kan arbeta på Mekonomen eller på auto experten och att man kan arbeta som en ambulans och att man kan arbeta på en bil firma. Mitt mål på denna server är att hjälpa andra och att ha en rolig tid när man är online. Dom yrkena som jag vill bli är ambulans eller bil mekaniker. Ifall man jobbar där då kan man höja stämningen med att fixa deras bilar så dom går snabbare. Det är mitt mål på Unive rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bilmekaniker och träffa många nya vänner. Hjälpa till vid evenemang och bara ha en go tid. Jag vill också gärna sprida en possitiv stämmning till folk och hjälpa de med alla sorters problem. Jag vill också tjäna lite pengar så att jag kan köpa coola bilar och möjligt vis ett hus. Jag vill gå på fester och hålla fester. Jag vill framförallt bara ha det kul och kunna få sätta in sig i rollen på en hellt annan människa och sprida en bra stämmning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nix pix

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart:)

Tillbaka