Accepterad Elloiuyh | Medlem ansökning (Bosanac)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Ello boi#6397

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sahmi Fatif. Han är 34 år. Han är ifrån Uganda och och är kortväxt. Han växte upp i en omkrets där flera var Kortväxta än bara han. Därför blev han aldrig mobbad. Han växte upp med en bra uppväxt. Han var bra i skolan och var alltid snäll emot sina kamrater. Hans mamma började hamna i problem med Kriminellitet då Sahmi's Pappa var Kriminell och gjorde Kriminella handlingar. Detta resulterade i mordhot och mordförsökt på Sahmi's mamma. Sahmi då vid 27 års åldern tog med sin mamma till sverige. Där har dom bott i ett par år fredligt emot sin Pappa och inget har hänt. Men nu har det börja blivit värre igen då Pappan flytt till sverige och dom som försöker ta han och hans familj följer efter honon. Vad ska Sahmi göra nu, kommer han mamma bli dödad?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag var Medlem i ungefär 1 år innan. Jag blev aldrig av med mina Roller, tills jag åkte på en Blacklist. Detaljer behövs inte gå in på. Jag ska bli Medlem för att jag varit Medlem tidigare och kan alla regler. Jag har bra RP och kan alla Krim och vanliga regler. Jag ska bli Medlem för att jag inte kommer begå samma regelbrott som jag gjorde förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten också har roligt i scenariot. Det innebär att man inte ska spela för att själv ha kul utan man ska spela för att motparten också ska ha lika roligt. Det innebär att man ska göra ett senario där alla har kul

Hur hittade du Unive? Spelat här förut.

Tillbaka