Accepterad Elloiuyh | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Ello boi#6397

Vem var det som bannade dig? HappyPepe#6969

Hur lång tid var din ban? 1 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: failrp, fixar oljefiltret i baksätet ~HappyPepe Den här avstängningen går ut om: 1 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag jagade en bil sedan så pittar dom mig, jag hoppar ut och riktar, dom FearRP igenom att backa och åka därifrån. Jag skjuter ett par skott och sedan så väljer jag att laga min bil. Jag skulle gå fram till min Huv och laga men råkade klicka på Enter alldeles för tidigt. Jag gjorde /me byter Oljefilter och råkade laga vid baksätet. Sedan så blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så Jagade vi en bil. Dom pittar mig och min bil går sönder. Jag väljer att hoppa ut och rikta för att Kidnappa dem. Då väljer dom att backa och åka därifrån. Jag börjar att skjuta emot dom. Dom kommer undan och tillslut så väljer jag att laga min Bil. Jag var väldigt stressad. Jag skulle ställa mig vid min Huv men som sagt så råkade jag att trycka på Enter för tidigt. Jag gjorde /me Byter oljefilter när jag lagade vid baksätet. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, förstår varför jag blev bannad. Jag råkade ju Missclicka men det är ju fortfarande FailRP oavsett. Jag tycker staffs gjorde rätt i att banna då det var FailRP. Att laga en bil vid baksätet och byta oljefiltret i baksätet är ju rätt så omöjligt vilket jag förstår. Jag tycker Pepe gjorde rätt i att banna mig då det är FailRP. Jag förstår att jag gjorde fel och varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har självklart tidigare Bans och har faktist lärt mig av dem. Majoriteten av Ban'sen är långt tillbaka och minns ej riktigt händelserna. Jag har lärt mig av mina Bans igenom att istället för att tycka att Staffs gör fel så försöker jag se ur deras Perspektiv. I detta fallet så ifall jag skulle vara den som Speccar och någon står och lagar en bil och byter oljefiltret vid baksätet skulle jag också bannat då det självklart är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag märkte att jag råkade trycka Enter så skulle jag Tryckt X för att avbryta animationen och gått till Motorn och gjort /e Mechanic och sedan bytt Oljefiltret. Jag hade också kunnat försökt RP'a på att jag Missclickade också igenom att jag kanske byter eller skruvar åt något i inredningen. Jag hade kunnat gjort annorlunda på många olika sätt. Jag hade kunnat kanske gjort /e Mechanic 3/4. Vet inte riktigt vilken av dom det är men då så hukar sig gubben ner och skruvar något, vilket man brukar göra när man meckar med ett däck. Då hade jag kunnat använt den animationen till att byta mitt Däck tillexempel, eller skruva åt. Finns fler sätt jag hade kunnat gjort annorlunda men oavsett så var det fel det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att försöka att göra det mer Realistiskt när jag lagar. Hur Realistiskt är det att laga en bil vid baksätet och sedan byta oljefiltret vid baksätet? Det går ju liksom inte IRL. Jag har lärt mig att försöka att använda sig av fler olika animationer för att Utveckla RP nivån och utveckla Lagnings RP'n. Jag har lärt mig att jag ska försöka att hålla det till en bra lagnings RP även om jag precis varit vid en Skottlossning och förmodligen kan bli skjuten. Oavsett så är det bäst att jag faktist försöker att ha en bra Lagnings RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Jag har ett par frågor till dig innan jag fortsätter, vart får du tag på alla dina oljefilter, samt vart får du tag på dina verktyg??

Jag har ett par frågor till dig innan jag fortsätter, vart får du tag på alla dina oljefilter, samt vart får du tag på dina verktyg??
Grejen är att ifall jag nu lagar i baksätet så kan det ju ligga olika bildelar där. Sedan verktyg som en liten skruvmejsel kan man ju alltid ha i fickan. Såklart så kan du ju se det där som FailRP också men det var faktist en Stressig situation, men såklart ifall du ser det som FailRP kan jag ta det på mig. Nästa gång ska jag tänka på att försöka att öppna bakluckan eller bakre dörren och ta ut delar. Men som sagt eftersom jag nu lagade vid baksätet så kan det ligga olika delar där och Skruvmejsel kan jag ha i fickan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka