Nekad Elloiuyh | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? elloboi

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Bild på banmeddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt emot regeln Suntförnuft där jag hade Toggle ID på i ett scenario. Jag vart därav bannad eftersom att jag bröt emot reglerna. Jag är väldigt säker på att dem valde att banna mig just för att jag hade Toggle ID på i ett scenario och det går under regeln Suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil med tre stycken andra personer. Vi tog över ett gängområde i Grove street. Lite småning om därefter ser jag att området vi tog över blev övertaget utav ett annat gäng. Personerna i min bil var väldigt upphetsade medans jag försökte hålla en lugn ton för att prata med dem som tog över. Detta gick ej som planerat. Dem som tagit över området åker iväg och kommer tillbaka efter någon minut medans vi stått där för att ta över området igen. Dem åker fram till oss på en Moped, en av dem hoppar av och jag var beredd på att personen skulle rikta. Han hoppar av den och precis när jag ser att han har ett vapen i handen börjar jag backa, han börjar rikta sitt vapen medans jag backar. Jag backar in emot en vägg och hoppar ut sedan springer iväg. Jag blir nerskjuten utav personerna och sedan dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Toggle ID hade inte någon viss påverkan som tur och det kan vara anledningen till att åtgärder inte var så grova. Oavsett det ska man inte ha Toggle ID på i scenario och jag gjorde heltklart fel. Det var ett misstag och ett regelbrott ifrån min part. Jag gjorde i fel i den delen och jag bröt emot en regel. Jag begick också regelbrottet Suntförnuft eftersom att ha Toggle ID på går under just Suntförnuft och det var heltklart mitt fel. Bannen var inte felaktigt utan det var jag som gjorde fel och begick regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men inte på senaste. Jag har inte blivit rättaktigt bannad på flertalet månader.
Jag brukar tänka alltid på om jag gjorde fel och inte se det på ett själviskt perspektiv där Staffsen har fel. Jag brukar oftast se över om jag gjorde något fel och om jag kunde gjort något bättre. Jag brukar vara ärlig emot mig själv och faktiskt tänka över. Jag tar lärdom igenom att se det på ett rättvist sätt och att vara ärlig, ärligheten varar längst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte haft Toggle ID på, så enkelt är det. Jag skulle stängt av det mycket tidigare och det är heltklart något jag hade gjort ifall vi skulle backat tillbaka till tiden. Jag har pratat med Yro och han har berättat för mig att jag tidigare haft Toggle ID på väldigt ofta, alltså att jag brukar använda det. Jag tycker detta är något som jag skulle ändra på ifall vi backar tillbaka till tiden. Även om jag inte är i Scenario så ska Toggle ID vara av, det ska ändast vara på när det sker mycket Regelbrott på en viss plats, där man behöver ta id. Något som jag också hade velat ändra på om vi backar tillbaka i tiden, även om detta inte var något som har alldeles för mycket med just bannen att göra, så hade jag velat åkt därifrån istället för att backa in i en vägg och hoppat ut. Jag tycker att jag borde ha åkt därifrån istället, för att undvika denna skottlossning som utbröts. Tycker det hade blivit bättre ifall jag åkt därifrån, därav är det något jag hade gjort annorlunda ifall vi backar tillbaka i tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag har lärt mig hur Toggle ID ska användas och ifall jag blir SV i Framtiden igen vet jag hur jag ska använda det så att det blir rätt. Jag har lärt mig, efter att sett klippet jag blev bannad för, hur man kan ta sig vidare ifrån ett scenario på andra sätt, eller hur man kan utveckla scenariot att bli bättre. Jag har lärt mig att SV Rollen har mer påverkan än vad man tror och att Toggle ID är en grövre sak än vad man tror. Jag har lärt mig att tänka mer utifrån Suntförnuft perspektiv eftersom detta är vad jag blev bannad ifrån i grund och botten och detta är en viktig grundregel. Jag har definitivt tänkt igenom och lärt mig hur jag kan tänka utifrån Suntförnuft. Jag har definitivt lärt mig att jag inte ska göra om Regelbrotten jag begick och hur jag ska göra rätt nästa gång ifall det sker något liknande. Jag såg ganska snabbt vad jag gjorde fel efter att få se på klippet, därav lärde jag mig ganska snabbt vad jag inte borde göra om och hur jag kan göra det bättre nästa gång. Jag kommer definitivt inte göra om detta och jag har lärt mig efter mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och respekterar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka