Accepterad Elloiuyh | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? elloboi

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var förföljd och åkte ner i Bloods gänghus för att kunna sedan köra in till en uppfart som kan ses som en "Gränd". Jag gjorde det för att Försvara mig och kunna hoppa ut och skjuta, liksom använde det som en gränd. Men jag antar att dem såg det som Greenzone abuse att jag körde ner i ett gänghus och därav blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade dsynca en hoj och blev skjuten ifrån ingenstans. Sedan så åkte jag ner i rondellen för att försvara mig själv. Jag körde in på uppfarten i rondellen som jag använde som en gränd, där jag sedan kan hoppa ut och skjuta för att försvara mig. Jag skjuter och sedan springer därifrån. Efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se det på olika sätt. Egentligen, om jag ska vara helt ärlig nu så finner jag detta konstigt. Det finns ingen Regel som Heter Greenzone. Philip320 lade till en Regel som ger en större fördel för motparten. Det är Regeln om att när man kör in till sitt gänghus för att använda det som Greenzone får dem som jaga köra efter och storma. Vilket ger dem en större fördel. Jag ser heller inte en Regel någonstans som heter Greenzone Abuse. Själva Regeln är borttagen. Philip har själv skrivit ut att det inte finns något som ska heta Greenzone abuse. Man har förut till och med få skjutit på Torget ifall någon kör dit och "Greenzone abusar". Man skjuter skott och drar lika snabbt, tror inte den Regeln gäller längre men det har varit en Sak. En sak jag vet gäller är Regeln om att man får storma om någon kör och campar gänghus. Hur blir det då Greenzone abuse? Ni kan se det hur ni vill men det finns ingen regel som heter det, och det blir inte konstigt att man gör det isåfall? Om du blir skjuten, då kör du väll till dina grabbar för att dem ska försvara dig, eller va? Fattar inte, hur är detta Regelbrott, det står inte ens som en Regel. Man kan se det hur man vill men tycker detta är lite felaktigt om jag är 100% ärlig med er.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad och tar lärdom igenom av att se det ifrån Staffens Perspektiv, hade jag bannat? Jag brukar vara den som alltid söker för att lära mig och inte sitta och tjura över att jag blivit bannad. Jag försöker alltid se det ur Staffs Perspektiv för att se ifall man faktiskt har gjort fel. Har jag gjort fel så tjurar jag inte över det, istället tänker jag om och tänker vad jag borde gjort istället. Vad borde jag ha gjort istället? Jag gör sedan Ban Överklagan och försöker vara så ärlig jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lite svårt att avgöra. Men jag antar väll att jag inte borde kört ner i gänghuset? Men känns bara konstigt. Finns ingen Regel som heter Greenzone Abuse. Philip har lagt till Regler för att helt förstöra Greenzone Abusen och göra så att man får inprincip Greenzone abusa. Det blir endast dumt om man tänker efter att Greenzone abusa, jag ger dem kraften av att få Storma, dom får liksom tillåtelse, hur kan jag göra fel riktigt? Det är bara jag som hamnar i underläge, dem får ju fördel utav det?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lite svårt att avgöra här med. Antar väll att jag kanske inte borde "Greenzone abusa", som sagt innan finns det ingen regel som ens heter det så känns bara konstigt..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka