Accepterad Elloiuyh | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Ello boi#6397

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag under en period hängde vid fel krets. Jag började begå regelbrott på regelbrott. Börja bete mig allmänt dåligt. Detta eskalerade till Indragen Kriminell och bans. Detta pågick under ett tag. Jag hade kontakt med San under tiden som höll koll på hur jag agerade och hade bra koll på min RP. Han försökte styra min RP till en bra nivå och inte till denna Skjutande RP'n. Jag försökte men det gick inte som jag hade tänkt mig. Tillslut så eskalerade detta och gick totalt över gränsen. Jag sköt och begick regelbrott, hade allmänt dålig RP och därför tror jag att San valde att banna mig. Jag fick många anmälningar och mycket klagomål på mig. Tillslut så var det nog och då banande San mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under en lång Period så har jag varit en "gäng hoppare" i krim rpn. Detta har varit pågrund av att jag skjutit mycket och hängde med många andra personer. Vi alla ville få plats i ett o samma gäng och hoppade från gäng till gäng. Vi sköt men delvis hade social rp. Denna sociala rp försvann under tiden och blev bara sämre, skott rp'n ökade. Tillslut så hade San haft nog och snackade med mig. Vi snackade ett bra tag och han valde att ge mig en chans. Jag gick och RP'ade mig in i Sinaloa Cartel. Där RP'ade jag ett bra tag och höll mig på en bra nivå. Tillslut så eskalerade det där med då jag började hamna åt fel Krets. Jag lärde mig alltså inte och förstod inte innebörden av "RP". Jag hade alltså bara denna "skjut" tanken och sköt mestadels. Vilket inte är något som jag förstår ni inte vill ha på Servern, därför förstår jag också varför jag är bannad. Mitt sista scenario var i 14th Street. Några av våran allians Medlemmar hade blivit kidnappade av Sons Of Anarchy. Vi får gps, ger oss upp dit. Dom börjar skjuta, vi besvarar eld. Jag dödar allihopa och där tror jag allt eskalerade och förstår varför det tog slut. Denna skjut RP'n hade gått för långt. Jag sköt och sköt. Begick regelbrott, hade svårt för att ens kunna torska ett scenario. Jag lärde mig inte och under en lång period som problemspelare inte hade respekt för RP. Det som hände innan jag vart bannad var en lång period av Problem och skjutande som jag skapat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig. Förstår San överhuvudtaget. Jag fattar varför jag är bannad. Jag hade under en bra period varit problem för servern. Förstår varför jag inte är kvar på Servern. Det beteendet ska inte vara på Unive. Jag fattar det och skriver en Ban överklagan för att jag har lärt mig och Fattar att begå Regelbrott på en Server försämrar dess Rykte och dess syn på RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Många var när jag var ny på Servern, vilket var runt 1 år och ett par månader sedan, minns inte riktigt vad jag blivit bannad för just på dem tiderna. Mestadels annars är typ SV-Bans som några varit rätt lagda men många felaktiga. Jag har blivit bannad max 30 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssnat på vad San sagt till mig. Jag hade kunnat hållit mig borta ifrån Personerna jag var skottglad och sköt runt. Jag hade kunnat slutat att vara självisk och tänkt på att jag ska ha kul i ett scenario, jag borde tänkt på andra parten. Jag hade kunnat varit en bättre Medlem på Unive och lyssnat efter min första tillsägelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en del faktist. Har lärt mig att Respektera en Server och dess spelare samt Regler. Jag hart lärt mig att RP ska vara något kul för båda parter och inte för den enas. Jag har lärt mig att jag inte ska göra om samma misstag ifall jag blir unbannad. Jag ångrar det jag har gjort på ett så sätt att jag faktist under tiden jag var Perma bannad hjälpte Servern. Jag pratade med både Philip och San och skickade spelare som inte höll sig till Reglerna, som bland annat hade ALT Konton med Roller på andra Servrar. Jag har lärt mig av mitt misstag och tycker att jag förtjänar en andra chans efter att ha bevisat att jag ångrar mig igenom att hjälpa Servern även fast jag är Blacklistad, vilket många inte gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och Respekterar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka