Accepterad Elloiuyh | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Z͓̽4̴A̷3̶#3870

Vem var det som bannade dig? K1nGOVvE#7489

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Dsyncade i ett Scenario och RP'ade inte på skadan och därav så blir jag bannad. Det vart en omedveten Dsync pågrund av bilen hur bra bilen jag åkte var men oavsett det så RP'ade jag inte på skador och därför så blir jag bannad för Powergaming. Jag blev alltså bannad för att jag inte RP'ade på dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en skottlossning där flertalet personer blivit skjutna medvetslösa. Från ingenstans kommer denna BMW'n och plockar upp en kropp. Jag reagerar och ska åka efter i BloodsM5 som jag åkte i. Jag dsyncade in han i en stolpe/vägg som sedan skickade upp han emot luften osv. Det var en dsync som krockade in honom i en vägg och tillbaka ut på vägen igen. Jag RP'ade inte, riktade på dessa personer. Jag lät dem sedan gå. Jag hoppade ut och riktade istället för att RP'a på skadorna utav dsyncen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Dsyncen var oklar men Staffs har faktist sagt att man ska RP'a på dsync oavsett vad. Jag gjorde fel och det var en rätt lagd ban. Jag RP'ade extremt dåligt på dsyncen och jag gjorde fel. Det var dåligt utav mig och jag gjorde fel. Mitt fel och jag borde också RP'at. Man ska RP'a på dsync så jag borde ha RP'at. Jag märkte och erkänner att jag gjorde fel, allt ligger på mig, jag står för det och jag gjorde fel. Kommer inte fortsätta och ska aldrig hända igen. Ska tänka på att RP'a på dsync nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spelat på Unive i ungefär 1-2 år så Bans ligger lite emellan åren.
Jag tänker på sättet att erkänna att du har gjort fel och gå inte emot Staffsens ord. Lyssna och tänk vad du kan göra till nästa gång. Tänker jag att Staffs alltid har fel då lär jag ju mig aldrig? Kollar jag ur deras Perspektiv kan jag se om det faktist är en rättaktig ban och om jag hade gjort samma sak. Jag har varit Staff tidigare och jag hade också bannat i detta läge som var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort det simpelt och enkelt. RP'a på skadorna. Kan inte göra mycket åt dsyncen. Däremot kan jag faktist RP'a på dsyncen. Väljer dem att Powergama får dem åtgärder. Att jag ska vara rädd för att motpart gör fel är dumt, gör jag fel istället får ju jag åtgärder? Simple is that. Jag borde definitivt RP'a på skador och inte vara så strikt på att vinna scenariot. Jag borde RP'at på skador exakt som dom behövde. Dåligt av mig och jag hade kunnat RP'a på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att RP'a på skador oavsett Dsync. Jag har lärt mig att lyssna på Staffs ord och lära mig och lyssna noga på vad dem säger. Jag har lärt mig att jag inte ska vara rädd för att motparten gör fel så att jag förlorar scenario, då får dem åtgärder istället. Jag ska inte få åtgärder själv för att jag är rädd för att dem gör fel. Lite svårt att förstå men hoppas det går på nått vänster att förstå vad jag menar. Jag ska liksom kunna förlora ett scenario och inte ta risken att jag själv ska få åtgärder för att jag inte ska förlora scenario. Jag har lärt mig att man ska kunna förlora scenario. Främst har jag lärt mig att jag inte ska göra om detta misstag och nästa gång RP'a på skador oavsett om det är dsync eller ej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka