Nekad Elloiuyh | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? elloboi

Vem var det som bannade dig? Trippy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Trippy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kriminell Ansvariga hade fått in ett par klipps där jag begår Regelbrott. Ett klipp där jag Powergamade och ett klipp där jag Shoot on Sight'ade. Dem valde att banna mig eftersom att jag begick Regelbrott och hade allmänt dålig RP. Jag vart dessutom bannad för att jag inte följde Standarden på Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i två olika Scenarion med ett gäng som ägs utav LKN (Yakuza). I ett utav Scenariona så krockade jag och voltade med bilen. Jag hoppar ut direkt och klickar U eftersom att vi precis krockat. Min grabb hoppar ut ur bilen och börjar skjuta emot personerna som riktar på oss. Jag ställde mig upp och började skjuta efter att min grabb blivit nerskjuten. Jag vart sedan skjuten medvetslös. I ett annat Scearino så hade LKN i Yakuza tagit min bil och dem vägrade att återvända bilen till mig. Jag valde då att börja rikta på dem och sedan skjuta eftersom att han körde iväg när jag riktat. Jag vart intagen i Support utav Trippy och 9Bit. Dem valde att ta beslutet att Permanent banna mig eftersom att jag bröt emot olika Regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag begick Regelbrott på Regelbrott och jag förstår att man anser att jag inte följer standarden. Jag bröt emot dessa Regelbrott och är därav Perma bannad. Jag förstår helt och hållet varför jag blir bannad. Jag har en sämre historik när det kommer till just Regelbrott som har med Skjut Scenarion att göra. Jag har en allmänt dålig historik på Servern och jag förstår att bannen också delvis kan bero på att jag tidigare inte haft ett bra beteende på Unive. Jag gjorde helt och hållet fel och detta förstår och accepterar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit rättaktigt bannad när det kommer till Perma ban på ungefär 1 år.
Jag är en ärlig person och jag kan erkänna för mig själv och andra ifall jag gjort något fel. Jag är som sagt väldigt ärlig och ser inte på allting på ett själviskt sätt. Jag brukar erkänna för mig själv och faktiskt se över, gjorde jag något fel? Jag har lyckats ta lärdom igenom att vara ärlig och verkligen ifråga sätta mig själv om jag gjorde fel och vad jag gjort fel samt hur jag kan göra för att detta inte ska ske igen, sedan tar jag lärdom utav det jag gjorde fel för att det inte ska hända igen. Jag tar min tid, tänker över och ser över hur jag kan göra för att det inte ska ske igen. Jag tar lärdom igenom att vara väldigt ärlig emot mig själv och tänka över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha RP'at på mina skador och bidra till en bra RP nivå i båda scenariona överhuvudtaget. Jag borde ha riktat och fortsatt biljakten istället för att släppa skott emot bilen. Jag kunde ha bidragit med en bättre RP nivå. Jag är en etablerad spelare på Unive och har varit på servern i ett bra tag och jag borde ha hållit koll och följt reglerna på ett bättre sätt. Jag kunde ha allmänt hållit en bättre RP nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag har definitivt lärt mig att jag inte ska begå dessa regelbrott igen. Jag har lärt mig att jag ska RP'a på mina skador oavsett hur hård krocken är, vad som har hänt tidigare osv. Skador ska alltid RP'as på. Jag har lärt mig att istället för att behöva släppa skott, oavsett hur skjutglad man än är, så ska man alltid prioritera RP'n. I detta fall så skulle jag fortsatt biljakten istället för att släppa skott. Jag kunde allmänt ha bidragit till en bättre RP nivå. Jag har lärt mig att om jag skulle få en unban så ska jag hålla mig till Standarden på Unive och bidra med en bra RP nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och Respekterar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka