Accepterad Elloiuyh | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Ello boi#6397

Vem var det som bannade dig? Hannes_#4888

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag dog i ett scenario där vår egna allians sköt mot vårat hus oprovocerat. Jag valde att be om Revive eftersom att vår egna allians sköt oss och jag ansåg det som "Lalligt Scenario" då dem också ressade sig själva efter dem dött. Jag tror därav Hannes valde att banna mig för att jag deltog i ett Lalligt scenario och bidrog till en allmänt dålig RP nivå. Min RP var oseriös och därför tror jag att Staffsen valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vår egna allians sköt emot vårat gänghus helt oprovocerat och jag valde att skjuta tillbaka. Jag dödade en person och jag själv dog. Dom fick Revive efter scenariot var över. Därför bad jag om Revive och fick också Revive. Jag vart tillkallad i Support. Vi diskuterade kring det och det jag främst ansåg det vara var att scenariot var ett "Lalligt scenario" pågrund av att vår egna allians sköt oss oprovocerat och det kändes extremt ologiskt. Inget hade varit backstabb eftersom att bossen i Bloods inte hade varit online osv. Vi diskuterade och dem ansåg att jag hade oseriös RP eftersom jag deltog i ett lalligt scenario, vilket var också helt rätt att dem bannade mig. Dem diskuterade i Support och tog då beslutet att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och bröt emot en Regel. Jag deltog i ett scenario som var lalligt vilket var en extremt oseriös RP nivå. På Unive RP'ar vi fullt ut seriöst och det finns inget som ska heta "Lall Scenarios". Det var dumt av mig och jag förstår att jag begick Regelbrott och bröt emot Regler. Jag gjorde definitivt fel och hade en oseriös RP. Jag förtjänade min Ban och fattar varför Hannes valde att ta beslutet att banna mig. Vi hade ett bra snack i Support och jag fick lära mig mycket. Dom lärde mig mycket bra saker och gav mig en bra inblick varför jag vart bannad. Jag märker att jag gjorde fel, jag står för det och ber också hemskt mycket om ursäkt för mina Regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, absolut. Dessa har varit bans som har varit mestadels SV-Bans. Många SV-Bans har varit felaktiga där jag fått unban. Vissa av dessa Bans har varit när jag började på Servern för ungefär 1-2 år sedan.
Jag brukar kunna ta lärdom av mina Bans igenom att inte tjura över att jag blivit bannad. Utan att istället tänka ur deras Perspektiv och vara ärlig emot mig själv. Hade jag varit Staff hade jag då bannat denna Personen, gick hen emot reglerna? Sen brukar jag tänka över det och ta lärdom och lära mig utav Regelbrotten. Jag brukar lyssna bra på Staffsen i support som ger tips och ta lärdom utav det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att be om Revive. Jag hade kunnat strunta i att delta i detta scenariot och skjuta tillbaks. Jag hade kunnat åkt därifrån, flytt platsen och inte skjutit och varit delaktig i det lalliga Scenariot. Jag hade kunnat gjort mycket saker bättre och definitivt inte deltagit i Scenariot. Jag hade kunnat vänta tills någon hämtar mig istället för att be om Revive. Jag hade kunnat RP'a fullt Seriöst i Scenariot och inte själv inte gjort det lalligt. Hade jag RP'at scenariot seriöst hade vi kunnat tillfört det till ett fullt ut Seriöst Scenariot och gjort det till ett bra Scenariot. Jag hade kunnat RP'a fullt ut som vi gör här på Unive. Mitt beteende var dåligt och oacepptabelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att på Unive så RP'ar vi Seriöst och fullt ut. Lalliga Scenarios och oseriös RP är inte tillåtet och är oacepptabelt. Jag har lärt mig att inte delta i Lalliga scenarios och inte bidra med oseriös RP. Jag har tagit Tips av Staffsen jag pratade med i Support och har tagit lärdom utav dem. Jag har lärt mig att jag inte ska be om Revive nästa gång och ska istället vänta tills jag blöder ut och tills någon hämtat mig. Jag har lärt mig att jag ska sitta deffad tills tiden jag blöder ut, vilket jag fick tips utav en Staff. Jag har lärt mig att bidra till oseriös RP och lall är emot Regler och absolut inte ska ske. Främst har jag lärt mig att jag inte ska göra om något utav detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka