Accepterad Elloiuyh | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? maxaren

Vem var det som bannade dig? hellsnow

Bild på banmeddelande: BMW.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt emot Reglerna och därav vart jag bannad. Jag vet att dem bannade mig för att jag gick emot Suntförnuft mm. Det var dumt och vi diskuterade kring det och kom fram till att jag begick regelbrott. Dom valde att banna mig för jag gjorde fel helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade 2 personer ifrån det gänget vi har krig med. Dom åker in i sitt gänghus och jag åker efter in. Jag spelar dum och RP'ar socialt till en början för att dem inte ska förstå att jag var med i "Askar Ligan". Varje gång han frågade vem jag var och vilka jag var med i ignorerade jag. Tillslut så tog jag slutsatsen att skjuta. Jag hade ingen chans att kidnappa då dem kört rakt in i gänghuset. Jag har fått information ingame utav dem själva när vi kidnappat deras Medlemmar att dem endast hade krig med oss, vilket dem själva sa när dem var kidnappade. Jag uppfattade att dem skulle förstå vem som skjutit och därav sköt båda två.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Det jag gjorde var dumt och jag fick åtgärder för det. Det var en rättaktig ban och jag gjorde fel. Jag känner att jag avtjänat mitt straff då jag varit bannad ett par dagar. Jag förstår att jag gjorde något grovt, men har också lärt mig av mina misstag. Jag förstår att jag gjorde fel. Efter en del diskutioner i support så har jag fattat att jag begick regelbrott och fått mitt Straff för det. Dem bannade mig helt rätt och jag hade också bannat. Det var dåligt och kommer aldrig göra omd et.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad men det mesta SV-Bans. Dem andra "Staff" bannens har vissa varit rättaktiga och väntats ut, vissa varit felaktiga och vissa överklagats där jag lärt mig utav mina misstag. Jag tar lärdom av mina Bans igenom att jag tänker med Staffen, inte emot honom. Jag försöker inte tjura över att jag har varit bannad. Jag försöker snacka eller förstå Staffen som bannat för att se ifall jag faktiskt begått Regelbrott. Oftast brukar snack vara bra för att förstå varandra bäst. Har jag gjort fel då ska jag lära mig och det gör jag utav mina bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att skjuta överhuvud taget. Att ens följa med dem in i gänghuset är dumt. Jag hade kunnat gjort mycket annorlunda, jag hade kunnat åkt därifrån och inte varit så "Suspicious". Jag hade kunnat gjort det lätt och dra därifrån och reda ut det Socialt när man möter på dem istället (eller kidnappa). Beror allt helt på hur Bossen i ditt gäng ser på situationen och vill att sina Medlemmar ska agera. Jag valde att göra något dumt som inte borde göras om. Jag borde fortsätta prata Socialt och åkt därifrån eller inte ens åkt in i deras hus. Scenariot var överhuvudtaget dumt och ska ej göras om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Har lärt mig att det finns andra sätt att utspela ett scenario på. Att skjuta / Kidnappa måste inte alltid vara det rätta. Social RP är också viktigt och ingår där. Man behöver inte alltid Skjuta och kidnappa sina fiender, man kan utspela sociala scenarion med dem utan att dem behöver veta att du är fiende, sålänge du inte blir alldeles för misstänkt. Jag har lärt mig mycket grejer och ångrar det jag gjorde. Det jag gjorde är fel sätt att agera på och det har jag lärt mig utav denna bannen. Jag har lärt mig att nästa gång ska jag utspela scenariot med högre Social RP nivå och mer Social RP. Jag har lärt mig att skjuta och kidnappa inte alltid är rätt väg. Jag har lärt mig att Social RP är den viktigaste delen utav RP'n!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka