Nekad Elloiuyh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011082881/

Ditt Hex-ID: 11000013ea23281

Vad är din discord tagg? Ello boi#6397

Vem var det som bannade dig? Beslut av Dåvarande Kriminell Ansvarig Teamet + San som kickade mig ifrån alla discords.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kom tillbaka ifrån Unive för att San gav mig en Chans. Jag kom tillbaka, köpte Kriminell Roll och började RP'a igen. Vi hade mycket problem i det gänget jag var med i. Vi hade problem med Större gängen som Sons of Anarchy, Dödspatrullen, Bloods osv. Alltså var dom ofta vid vårat gänghus och sköt. Det resulterade i att vi behövde skjuta tillbaka och mycket problem förekom emellan gängen. Jag hade tagit denna intervju som man var tvungen att ta för att behålla sin Kriminell Roll. Jag tog den med William07 och han sa att mina Skottloggs inte såg dåliga ut men att dem såklart kunde förbättras. Han sa även att han förstod att Skottloggsen berodde på att vi hade så mycket Problem som vi hade. Jag tror Staffsen valde att banna mig pågrund av att dom hade fått in en anmälan på mig som inte såg bra ut ifrån båda hållen. Båda parter begick Regelbrott och dom ansåg att jag hade betett mig på ett dåligt sätt. Jag tror San valde att banna mig för att han ansåg att jag inte hade skött mig på rätt sätt. Jag tror han vart chockad av att jag hade redan fått en anmälan på mig och ville att jag inte skulle vara kvar och fortsätta på det sättet. Tror att han kände att min Banöverklagan var falsk. Jag var seriös i min tidigare Ban överklagan om att jag ville förbättra mig. Det vill jag fortfarande. Jag tror dom valde att banna mig för att jag betedde mig på ett annat sätt en förväntat. Jag hade inte bidragit till rätt RP nivå och hade endast bidragit till den RP'n han ansåg jag inte borde bidra till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart intagen i Support av Hannes där exakt alla Kriminell Ansvariga Satt. Dom hade fått en anmälan där ett Klipp hade bifodrats. Innehållet av denna anmälan var ett Scenario där jag hade PWG'at. Vi kom fram till att Regelbrotten som förekom var PWG. Det börjar ifrån att vi på ett diskret sätt, då menar jag diskret sätt följer efter Dödspatrullen. Dom krockar sin bil på motorvägen. Vi stannar längre bak och dom kör fram till oss och märkte att vi följde efter dem. Dom frågade på ett aggresivt sätt varför vi följde efter dem. Jag svarade med att vi inte följde efter dem och att vi skulle upp emot Ikea/Sandy hållet. Då frågade han varför jag inte körde förbi och då svarade jag med att det var en Trafik olycka och vi kan inte passera den pågrund av att vi inte vill föra fara till personen som skadat sig. Då svarar han ifrån ingenstans med "busunge". Detta finns även Klippat ifall det behövs att se. Jag svarade tillbaka med "busunge, Knullar din morsa". Vilket var en dålig ton av mig, absolut. Däremot hetsade han emot mig utan en speciell anledning och jag kunde definitivt gjort det på ett bättre sätt men tänkte inte på det just i situationen eftersom att den var så hetsig. Iallafall körde jag därifrån efter att ha sagt det och ifrån ingenstans börjar dem att skjuta oss, endast för att det hade blivit ett hetsat läge. Vilket också var fel av dem. Vi sköt inte tillbaka. Vi åkte och dom jagade oss. Vi körde emot Securitas hållet för att passera. Vi skulle igenom en liten typ av gränd och körde i låg hastighet, kanske ungefär 50kmh, då blir jag pittad lite lätt och typ buggpittad. För vi blir pittad i en stolpe och utan ens en riktig krock så bara dör vår bil. Det var inte riktigt en riktig Kollision. Iallafall så såg jag dem hoppa ut med Vapen och ta fram AUG's. Jag tog då min Glock och sköt en av dem i huvudet och sedan så blir jag skjuten. Det var just själva Scenariot i helhet. Jag bad San komma in för att jag ville att San skulle se på sitt sätt av det här för att jag litade att han höll koll på mig på bäst sätt och om det var någon som skulle ta beslut riktat emot mig skulle det var han. Detta var pågrund av att San granskade min RP mycket eftersom han vetat att jag innan betett mig på ett dåligt sätt och han innan även blackat mig för Problemspelare och ville då se till så att jag sköter mig. Därför bad jag han komma in. Hans första fråga var "Argumenterar du emot??". Jag svarade "Jag argumenterar endast om Regelbrott och Diskuterar". Sedan ser jag hur jag blir kickad ur alla Discords och får Meddelande av MEE6 att jag blivit bannad utav Unive Discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger såhär. Jag gjorde fel i just den där anmälan jag fick. Där jag bidrog till PWG. Däremot förtjänar jag inte att åka på en Blacklist för ett endaste Regelbrott. Jag hade skött mig och försökt att förbättra min RP. Jag var inte tillbaka för att åka på en blacklist igen. Jag var tillbaka för att jag vet att nu kan jag sköta mig, nu har jag mer vätt i skallen och har bättre förståelse. Jag har fått bättre Respekt för Regler. Jag kan erkänna att jag gjorde fel. Jag förtjänar åtgärder. Däremot en blacklist för det Regelbrottet var inte nödvändigt. Jag hade gärna vilja ha en Chans att visa mig att jag kan. Jag visade flera gånger med Sociala Kidnappningar som utspelades på Socialt Sätt. Jag vet att jag under en period varit Problemspelare, bidragit till dålig RP och jag vet själv att Philip inte vill ha gamla Problemspelare på sin Server. Jag fattar dig Philip. På samma gång så vet jag att jag har en bättre och ny RP nivå jag vill visa Unive. Jag vill visa att jag vet hur man RP'ar. Jag erkänner till att jag har varit Problemspelare förut och att den första bannen var Rätt belagd. Den andra vill jag inte säga var Felaktig eller Rätt. Jag vill inte riktigt besvara i helhet. Jag säger som jag sa innan. Jag fick en anmälan där jag bidrog till PWG och erkänner att jag gjorde fel men förtjänar inte en blacklist för PWG. Jag tror beslutet togs för Hastigt. Däremot förstår jag att jag tidigare varit Problemspelare och att det är svårt att lita på mig. Jag vill komma tillbaka och visa att jag kan, jag kan RP'a. Jag kommer inte bidra till skit RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban för Problemspelare där San bannade mig. Jag betedde mig under en Period på ett extremt dåligt sätt. Jag fick ta mitt Straff. Jag erkände och lärde mig utav mitt Misstag. Jag pratade med San då och då. Även hjälpte jag honom och Philip320 få spelare Blacklistade som gått på ett ALT-Konto till ortenwave medans dom har Roller på Unive. Därav vissa varit Staffs osv. Dom köpte tillsammans upp ett gäng på ortenwave. Med detta förklarar jag att jag lärde mig att istället för att förstöra och skapa problem över Unive så hjälpte jag Servern att rensa spelare som är olojala. Jag ville inte vara olojal jag stod lojal till Unive OAVSETT om jag var blackad eller inte vilket många inte gör. Jag lärde mig mer vätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ifrån början tänkt på att strunta i att PWG och bara ge upp och förlora Scenariot. Allt handlar inte om att få vinst i ett Scenario och det förstår jag. Jag hade kunnat struntat i att hetsa tillbaka och istället bara åka därifrån och strunta i att ens följa efter dem då dom verkade ha en Hetsig Ton och bara en allmän RP där deras karaktär RP'ade sura, arga eller allmänt upphetsade över något. Jag hade kunnat struntat i att säga något emot dem, inget hade hänt om jag inte hade hetsat tillbaka. Jag hade kunnat strunta i att PWG då det var onödigt. Jag hade kunnat strunta i att Argumentera emot Staffs och lyssnat. Jag hade kunnat bidragit till en bättre RP nivå och klippat scenarion där jag hade social rp och visat staffs att jag förändrats. Jag hade kunnat försökt att sprida en mer positiv inställning om just min RP och dess förändring. Jag hade kunnat gjort allt på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig sjukt mycket. Jag har lärt mig att skapa onödiga Hetsiga situationer är extremt onödigt och ska inte hända. Jag har lärt mig att istället för att skapa Problem på Unives platform så ska jag hjälpa den. Jag har även gjort detta och bevisat att jag lärt mig. Jag har lärt mig att jag inte ska bidra med en skjutglad RP när jag kommer tillbaka. Jag har lärt mig att jag inte ska argumentera emot Staffs och istället lyssna och ta in det dem säger. Jag har lärt mig att ha mer respekt för en Servers regler och riktlinjer. Jag har lärt mig att jag ska alltid försöka att utgå via Social RP när det gäller RP'n överlag och SPECIELLT Kriminell RP'n! Jag har lärt mig att nästa gång jag får en Chans att komma tillbaka till Unive ska jag verkligen bevisa att jag har fått en bättre RP och att inte bryta emot Regler och Riktlinjer och ha Respekt för Servern!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Hoppas att ni läser Ban-Överklagan noggrant. Får jag en ny Chans ska jag verkligen ta vara på den, det lovar jag med heder och samvete.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka