Accepterad Elloiuyh | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Maxaren#3870

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet brukar vara att mestadels sitta vid datorn och oftast spela och vara aktiv på servern. Gör inte så mycket mer. Brukar gå och lägga mig vid ungefär 4-5 på natten och vakna kanske vid 12. Så är alltså aktiv. Kommer kunna spendera mycket tid på Servern. Jag mycket tid att vara aktiv på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i runt 2 år nu och har spelat extremt mycket på Servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1061112941216284684/1117500323662143619/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att låta problem komma till en och ta åtgärder på dem problemen. Servervakter är inte som Staffs som åker runt och "letar" problemen, utan dem kan rpa normalt och låta problemen komma till en. Det är meningen att servervakter ska kunna städa bort små problem på servern. Dom har som uppgift att underlätta för Staffsen och hjälpa dem att förbättra serverns RP. En Servervakt har också som uppgift att hålla bra rykte för att inte förstöra bilden för Servern. En servervakt underlättar och hjälper till alla på Servern med RP'n. Uppgiften är att kunna DV'a bort bilar som är trasiga eller är på onödiga platser för att underlätta på serverns prestanda. Vi ska använda Revive vid rätt tillfällen, som tillexempel när en person gör terrordåd. Reviven är viktigt att den används rätt då många abusar den. SV-Ban/Kick ska användas för att hjälpa och varna spelare ifrån regelbrott och få dem att förstå att dem gör fel. /SV kan användas för att kontakta andra SV's angående frågor osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag tidigare har varit det och gjorde bra insats som det. Jag förlorade servervakts rollen igenom att jag slutat spelat och därmed inte kunnat varit på mötena, eller sagt upp Servervakten pågrund av att jag inte ville ta upp onödig plats eftersom jag då slutat spela. Jag vill bli Servervakt eftersom att jag vet exakt vad det innebär och vill kunna hjälpa till Servern. Jag vill bli det eftersom att jag känner att jag både passar som det och som sagt vet mycket inom Servervakt området. Jag vill kunna hjälpa spelare runt om mig som kanske lallar eller liknande och få dem att förstå och ta RP'n till en Seriösare nivå. Jag vill kunna vara sv eftersom att det håller RP'n runt om mig bättre och gör det allmänt bättre för Servern. Jag kan göra bra insats och har gjort bra insats förut som SV och vill därför vara Servervakt igen. Jag vill bli det eftersom jag kommer ta mitt arbete seriöst och kommer underlätta så mycket jag kan för Staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/Abuse är att du bannar/kickar folk i scenarion. Ett till exempel kan vara att du använder dig utav /revive när du dött i ett scenario för att kunna återuppstå och fortsätta scenariot. Alltså att du utnyttjar permsen och tar fördel av dem för att använda dem i dåligt syfte. Du använder dem fel och endast utnyttjar permsen är att vara Korrupt och abusea sina perms. Detta kan leda till antingen SV-Varningar beroende på hur grovt staffsen ser det på, i vissa lägen kan detta förekomma till blacklist/indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka