Accepterad Elloiuyh | Ansökan till Servervakt [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elloiuyh

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
125
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Ello boi#6397

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan nu då mitt sommarlov är över. Det brukar vara så att jag går i skolan fram tills 14:15. Jag brukar vara hemma och online vid runt 14:30 tiden. Jag brukar sätta mig vid min Dator och gå in på Unive och RP'a. Jag brukar ju såklart äta middag osv på dagen men ofta så ser det bara såhär det brukar se ut på mina dagar. Jag brukar spela fram till kl 22:00-22:30 på vardagarna sedan på helger spelar jag till ungefär 01:00-02:00. Jag brukar vara väldigt aktiv på Unive, så kommer kunna vara väldigt aktiv som en Servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit Medlem i över 1 år och har över 1200 Timmar på FiveM

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/966324356999438478/1041055391418679346/image.png . Många av bansen är felaktiga. Jag har varit blacklistad men den är felaktig, därför tröck jag i Nej.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att hålla koll och se det Staffsen inte ser. Staffs kan inte specca och se vad alla 400 personer gör. Det vi servervakter ska göra är att stödja Staffs arbete. Vi kan se saker som Staffs inte hinner se. Blir någon RDM'ad, då kan vi vara där och banna. Sedan skickar vi Servervakter vidare det så Staffs ser och kan ta ett vidare beslut om att förlänga bannen. Vi Servervakter är till för att få bort dessa personer som gör regelbrott. Vi ska banna/kicka för att få folk att lära sig. Våran uppgift är att underlätta Staffs arbete igenom att kicka/banna. Vi ska få RP'n runt om oss att vara hög. Vi som servervakter ska höja RP'n runt om oss. Vi Servervakter ska själva visas som en förebild och bidra med Bra RP själva.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpta till och underlätta för Staffs. Jag själv har varit Staff och vet hur mycket hjälp Servervakter bidrar med. Därför skulle jag vilja hjälpa till och underlätta för Staffs. Nu när jag inte är Staff längre så vill jag fortfarande hjälpa servern så bra jag kan. Det är därför jag vill bli Servervakt, så att jag kan hjälpa Servern så mycket som möjligt. Jag vill hjälpa till att få högre RP nivå, även om Unive har bra RP så vill jag fortfarande att den ska bli bättre. Jag vill bli Servervakt för att hjälpa till och underlätta för Staffsen så mycket som möjligt. Jag är väldigt aktiv och jag ska bli Servervakt för att jag känner att jag passar bra, jag är online mycket och är ingame mycket och därför ser jag mycket som händer. Gör någon regelbrott så ser jag till att dom lär sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt/abuse är ifall du använder dina Perms till din fördel. Alltså ifall att du kanske Revive'ar i ett Scenario där du egentligen ska vara död, du kanske blivit nerskjuten och revivar för att du ska vinna scenariot. Då använder du dina perms till din fördel, alltså abusar dina Perms. Om du gör detta som Servervakt kan du få delvis indragen Servervakt men också Blacklist/indragna roller + Ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka