Nekad Ellipellidelli | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ellipellidelli

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Ellideli

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2024

Berätta om din karaktär. En vanlig kille som vill starta ett nytt liv och bara vara sig själv han heter Bosse Dickman han är från amerika och kan svenska han är en vanlig person men man vet aldrig vad som kommer triga honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra som lagen säger tänka att jag är denna personen och leva mig in i han satt jag gör som jag har gort honom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag har dycksleksi vet ej om jag har stavat rätt men jag menar inget med de men jag har nu suttit i 20min ungefär och letat efter vad de är med jag hittar inget men ja ja

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inte Random Deathmatch, röst, att om jag har en ung karaktär så kan inte jag låta som en 90 åring och sen har ju ni liksom dem vanligaste. Out Of Character, och alla de andra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har testat många olika server och är jag bra på att leva mig in i en karaktär

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag älskar och vara Bosse men just nu kan jag nästan inte uppfylla Bosses saker han vill göra för jag har inga pengar

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär samt svara på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka