Nekad elliottpettersson | Medlem ansökning [Danne]

• Trådskapare Trådskapare elliottpettersson
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
E

elliottpettersson

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott Pettersson

Vad är ditt discord namn? BreakUrNuts

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jay Smith och han är 29 år gammal.
Jay smith föddes i en liten stad utanför stockholm där båda han hade det väldigt jobbigt. Båda hans föräldrar drack mycket alkohol när han var yngre vilket ledde till att han inte hamnade rätt i skolan. Han började umgås med fel folk vilket gjorde att han utförde mycket dumma saker. Han var o rökte vid 14 års ålder samt började snatta i små butiker. Men när han gick ur nian så hamnade han på ett gymnasium han alltid drömt om att gå på. Detta ledde i sin tur till att han hamnade rätt. Han började umgås med personer som var duktiga i skolan och gillade att arbeta! Han fick därför relativt god utbildning och började plugga vidare. Men nu efter han pluggat klart så söker han efter nya grejer att göra! På gymnasiet läste han juridik vilket gjorde honom till en person som är mycket intresserad utav polis yrket! Han vill därför bli polis i framtiden.
Det som gör min karaktär unik är definitivt hans sätt att hantera olika situationer! Han brukar aldrig bli arg utan göra andra som är arga på honom ännu argare då han hanterar situationerna så pass lugnt att dom som är arga på honom blir argare.
Om vi skulle säga att någon kom fram till honom och skrek på honom för att dom är arga för att Jay repade deras bil dörr till exempel. Då skulle Jay inte bli arg på grund av att personerna är arga. Utan han täcker i sin egna takt och skulle mer säga "jaja det löser sig ska du se" och det brukar mest resultera i att dom som är arga och ville slåss blir förvirrade och frustrerade. Han har även väldigt unika intressen så som att dricka stark öl och åka båt och fiska. Det gillar han att göra för att det är ett sätt för honom att slappna av och ta de lugnt ett tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra med på Unive är en mycket seriös och bra rp nivå! Jag strävar alltid efter att få ut så mycket som möjligt ut scenarios så dom blir så verklighetstrogna och långa som möjligt!
Jag kan även bidra med roliga scenarios till andra spelare då jag kan erbjuda väldigt seriös och ordentlig fear rp mm.
Jag kan bidra med en positiv stämning inne på servern så att nya whitelistade spelare ska känna sig välkomnade och att dom trivs på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebär med det är att man inte ska ha en mycket stark winmentality så man bara gör allt i sin makt för att själv vinna scenariot! Med det så menar jag att man ska göra det roligt för båda parterna, till exempel om man blir tagen av en polis så kan man försöka att inte sticka upp med en cross för ett berg. Istället kan man köra den på vägen för att göra scenariot längre och mer händelserikt för båda parterna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! Om man till exempel är kriminell ska man hålla sig till gängets kultur om man nu är med i ett gäng. Min karaktär ska vara genomplanerad och unik så jag bidrar med något till staden och jag ska inte spela som mig själv!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! Jag har över 2000 timmar på FiveM och det är både rollspel på RedM och på FiveM. Jag har rpat alla möjliga jobb och har då rpat dom länge!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget speciellt att ta upp.

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Kom ihåg att du har 48 timmar på dig!

Nekad. Ej tagit intervju inom 48h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka