Accepterad Elliottmanboy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliottmanboy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275514398/

Ditt Hex-ID: 110000112ca501e

Vad är din discord tagg? E.#3477

Vem var det som bannade dig? Babay.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5063.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett fel. Men han såg inte allt som hade hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stod inne vid bilfirman och så står vi och ska köpa bil men när det blir min tur så köpte jag som vanligt men då kom det 2 andra killar som hoppade in i bilen och vägrade och hoppa ur. Dom kallade mig för många olika ord som tex: busunge och massa saker av min mamma, som gjorde mig lite irriterad. sen hoppade en ut och började knivhugga och slå mig så då som självförsvar så sköt jag emot dom men inte på nån av de. Båda dom två fear/failRpade och ville bara förstöra och inte ens göra något scenario av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte men det såg annorlunda ut ifrån mitt perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad någon gång tidigare men minns inte det. Det var när jag började med rp och inte visste hur eller vad man gjorde. Jag har lärt mig att bara skita i sånna som bara försöker förstöra och inte göra det som roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i dom och bara kört vidare och bara låtit dom ta min nya bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, vet vad som är fel och är väldigt besviken på mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka