- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1052616757&token=R8acb4tl
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad är ditt discord namn? elliotrabom#2986
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Svensson och är 20år gammal . Den är en kille med pappa humor som ingen kan mot stå. Han lever ett hyfsat liv., men ibland kommer han in i perioder där han mår skit. När han mår som sämst så brukar han dricka väldigt mycket. Och hänga vi piren.
Men han oftast en glad och sprallig kille som kan göra de flesta saker.
Han har också ett intresse för fordon. Han gillar allt ifrån bilar till motorcyklar.
De är typ de.
Varför ska just du bli whitelistad? Om jag blev whitelistad skulle jag försöka RP:a en helt ny nivå. Jag kommer kunna ansöka till whitelistade jobb.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag bara spelar på den här servern. Och enligt mig är den här servern den bästa.
Hur hittade du Multistaden? Igenom kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! Inte för till felet.
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad är ditt discord namn? elliotrabom#2986
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Svensson och är 20år gammal . Den är en kille med pappa humor som ingen kan mot stå. Han lever ett hyfsat liv., men ibland kommer han in i perioder där han mår skit. När han mår som sämst så brukar han dricka väldigt mycket. Och hänga vi piren.
Men han oftast en glad och sprallig kille som kan göra de flesta saker.
Han har också ett intresse för fordon. Han gillar allt ifrån bilar till motorcyklar.
De är typ de.
Varför ska just du bli whitelistad? Om jag blev whitelistad skulle jag försöka RP:a en helt ny nivå. Jag kommer kunna ansöka till whitelistade jobb.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag bara spelar på den här servern. Och enligt mig är den här servern den bästa.
Hur hittade du Multistaden? Igenom kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! Inte för till felet.