Nekad elliotrabom | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliotrabom

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/8sb65/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elliotrabom#2986

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Svensson och är 21år gammal. Han är en ung härlig kille som vill alla väl, men han kan bli hemsk att hanskas med om man börja jävlas med honom.

Går tillbaka några år...
Han har ett stark intresse för sport och speciellt fotboll som är han favorit sport. Elliot var bäst i sin modersklubb, han gjord mest mål och var väldigt driven, så en större klubb vill skirva kontrakt med honom och han skirver på. Elliot går till klubben och presterar bra. Allt är bra tills han ska möta sin modersklubb, då ställer den klubben upp med en spelar som avskyr Elliot pågrund av att Elliot tog hans rampljus... Efter cirka 30 minuter så leder Elliots nya lag med 3-0 och Elliot har gjort alla 3 målen. Så efter den tredje avsparken så bröt Elliot bollen mitt på planen och börja springa mot mål, men då springer han som avskyr Elliot ickap honom och hoppar med dobbarna rakt i knävecken... Elliot fick en skada som gjorde att han inte kunde spela fotboll något mer och behövde sattsa på yrkes livet.

Elliot började intressera sig för bilar och funderade på att bli mekaniker, så han söker jobb i sin hemstad och får ett jobb hos auto experten och jobbar där i 2 års tid. Efter 2 års tid så flyttar han till en stad som heter Unive och där vill han leva livet och utvecklas som person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem för att kom ett steg längre fram i mitt rpande. Jag vill börja jobba med andra ¨personer¨ (det är för att jag vill utveckla mitt rpande).

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vart inspirerad av vänner, och att jag såg någon oddshot video på yt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna varje scenario, men jag skulle ljuga om jag säger att man inte vill vinna varje. Man ska spela för att man tycker att det är roligt att spela.

Hur hittade du Unive? Jag vart inspirerad av vänner, och att jag såg någon oddshot video på yt.

Tillbaka