- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8sb65/
Ditt Hex-ID: 11000013ebda835
Vad är din discord tagg? elliotrabom#2986
Vem var det som bannade dig? Det stog inte
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrrspeckt ( Nu har jag skrivt rakt av )
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte få se ett klipp som Felix som han hade fått av någon (Vet inte vem). När jag frågar om det första gången så ignorerar han mig, efter jag skrivit andra gången så väljer någon att banna mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite, jag kanske var lite för hetsig, men annars skötte jag det bra.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. '
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna vart lite lugnare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska vara jätte hetsig mot andra, och ta det lite lugnare.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ebda835
Vad är din discord tagg? elliotrabom#2986
Vem var det som bannade dig? Det stog inte
Hur lång tid var din ban? Permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrrspeckt ( Nu har jag skrivt rakt av )
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte få se ett klipp som Felix som han hade fått av någon (Vet inte vem). När jag frågar om det första gången så ignorerar han mig, efter jag skrivit andra gången så väljer någon att banna mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite, jag kanske var lite för hetsig, men annars skötte jag det bra.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. '
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna vart lite lugnare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska vara jätte hetsig mot andra, och ta det lite lugnare.
Har du läst våra regler? Ja