Accepterad elliotrabom | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliotrabom

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8sb65/

Ditt Hex-ID: 11000013ebda835

Vad är din discord tagg? elliotrabom#2986

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte alls varför han bannade mig för det här

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utan för sjukhuset för jag hade lämnat in en kille på vård av sjukvårdare och efter jag lämnat han så går jag ut ut sjukhuset till min bil för att åka iväg. Men när jag kommer ut så ser jag en kille spark på min bil, då blir jag sur och säger till han att sluta men han lyssnar inte på mig. Så då säger jag att det kommer hända något med han om inte han slutar sparka på bilen, men jag gör inget och då börjar han slås och då slår jag till baks och nockar han (för jag har en styrka på 50%+). Och då när jag märker att han är nocka så går jag in med honom och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, För jag slog bara till baks och han blev medvetslös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag ska inte gräl med folk som retar upp en!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte från min håll för du skulle jag ju blivit medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer slå tillbaks om dom börjar slås, för jag skulle inte velat blivit slagen. Jag vet inte hur jag skulle göra annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka