elliotgaming.
Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Anticheat Ban-referens
System: Electron
Ban-ID: mzbodh
Berätta vad som hände Hej! Jag vill överklaga min ban . Jag blev bannad från serveren, Men jag tror det bror på att min bror kör på samma IP adress som jag gör.
Han använde nätverket och gjorde saker som bröt mot reglerna (sålde importer via swish). Jag har själv inte gjort detta och är inte inblandad i det. Eftersom vi spelar från samma hem så har det också drabbat mitt konto.
Jag förstår att reglerna finns för att skydda serveren och ekonomin i spelet och jag respekterar det fullt ut. Jag vill verkligen fortsätta spela på serveren och följa alla regler.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvaret för det som skett från vårat nätvärk. Även om det var min bror som gjorde det så förstår jag att det är mitt ansvar att se till så att ingen bryter mot reglerna från samma anslutning. Jag borde haft bättre koll på det.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig hur viktigt det är att följa serverens reglerna och att inte låta någon spela på mitt konto om de ska göra något dummt eller låta någon annan spela på vårat nätvärk om de inte tänker följa reglerna. Om jag får en ny chans så kommer jag att se till så att bara jag spelar och att alla regler följs-
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en ny chans eftersom jag själv inte försökt sälja importer eller bryta mot reglerna. Jag gillar verkligen servern och spela seriöst och följa alla regler så bra som möjligt framöver. Om jag får en ny chans kommer jag göra mitt bästa för att vara en bra spelare på Unive!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och accepterar att jag inte får kontakta staff angående min överklagan och att det kommer att leda till en automatisk nekning