Nekad elliota | Medlem ansökning [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliota

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? duck1#0999

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Nils Bobson är född den 20 maj 2004 det vill säga att han är 20 år. han gillar att spela pingis och allt som har med mat att göra men han är ledsen för att sin mamma dog tre år tidigare män nu är det daks att ta studenten det var tre år senare och då är han 20 och han är glad för han klarade skolan och han fick bra betyg och nu när det har gåt ett år så har fåt sit körkort och skaffat ett djur och ett hus men sen så i år 2023 så fick han minnesförlust och han kommer inte i hog mycket men han kan bli lett arg och han blir lugn av att lyssna på musik och han är bra på att vara glad för det mesta ???men nu vill han flyta till ett anat stad och han hörde att den här staden har bra rykte om sig så han får komma in i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bidra med bra rp till servern och ett bra socialt rp. Sedan kommer jag göra scenarion där alla kan va med, medlem, kriminella och icke medlem. Jag kommer att vara snäll och ha bra attityd mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara RPar scenarion så att man vinner mest och att det är viktigare att se till att alla har kul i scenariot som utspelar sig där och då

Hur hittade du Unive? jag har sett det på Youtube på Twitch och hört en massa mina vänner har kört på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka