Nekad Elliot_Shabani | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shabani

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420921307/

Ditt Hex-ID: 11000011b750bdb

Vad är din discord tagg? Shabani19#9914

Vem var det som bannade dig? ~Albin

Hur lång tid var din ban? pernament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: korupption ~Albin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde bra rp och att jag inte det jag skulle gjöra som vakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en i sjukvården som blev jagad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var solklart ban för att jag kan tänka mig hur staffsen tänker att jag är i sjukvården och inte jobbar men jag väntade på min kollega som jobbar med mig på securitas för att han hade blivit skadad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd två gånger förut och båda var ooc. Det var när jag inte hade koll på regler och var ganska ny i rollspel men sedan dess tycker jag att jag har hållt en väldigt hög nivå av rp och utvecklats väldigt mycket på att rollspela. Ett exempel på när jag har haft en hög nivå av rp efter min ban var när jag blev intervjuad av mekonomen för att få jobb där. Dem där tyckte att jag berättade att jag berättade en så bra och sorglig historia så att dem nästan grät. Sedan skrev de också på ooc chatten att det var sjukt bra rp och jag klarade intervjun på några sekunder galant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta utanför sjukvården och inte gått in så mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig något, att jobba och inte bara vänta på någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka