Accepterad elliot__10 | Medlem ansökning [lazer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? f1reetm

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Petersson 33

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, rolig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Roger Petersson har haft en bra uppväxt med en bra uppfostran och Roger har gått i skolan utan problem och blivit godkänd i alla ämnen och sedan tagit examen. Han visar glädje och positivitet i sina tankar och vill gå framåt i livet. Hans framtidsplaner är att bli polis och hjälpa samhället att stoppa kriminella handlingar och trafik tjuvar. Roger är en son i en familj med 2 barn och 2 föreldrar, Roger är ett av barnet och han har en syster som går på chalmers för att studera till sjukvård/läkare. Roger trivs väldigt bra med hans familj och har inte haft några större problem med familjen. Hans vänner har varit trevliga och Roger umgås med vänner relativt ofta. Rogers föreldrar jobbar med banken och inom sjukvården. Det är en stor del av rogers uppväxt och familj. Roger har intressen av bilar, lastbilar och intresse inom blåljusverksamheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min roger karaktär en kul och bra rp med roliga scenarion och visa att driva serverns rp samt den individuella rpn framåt för att skapa roliga och sorgliga scenarion med olika medborgare. För att ha så roligt på servern som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra det jämnt / visa att båda kan vinna i scenariot annars kan det bli tråkigt för att endast spela för att förlora eller vinna. Så man ska försöka göra ett scenario där båda parterna har chans att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. Suntförnuft, när vi va på piren så hoppade jag på en bil första gången jag var inne och ägaren sa att jkag skulle hoppa av men jag lyssnade inte o fortsatte så då vart jag bannad för det men då lärde jag mig att man ska ändå ha ett logiskt tänkande. det är inte så normalt/logiskt att göra en sån grej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft: logiskt tänkande. rdm: man dödar någon utan anledning vdm: man använder en bil som ett vapen fearp: att man inte värnar om sitt liv-

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skön snubbe som skulle vilja testa på att rpa här igen!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka