Accepterad elliot__10 | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? elliot10#0412

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? 2 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? COPBAIT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag driftade framför polisen för att fixa en bättre position så jag skulle kunna komma ut men då buggades jag in i polis bilen och sen körde min f1 bil automatiskt iväg sen så trodde säkert XENON att det blev copbait. Det känns som det sker fel ibland men dem är så små men blir så stora framför en staff så ungefär ett litet spår kunde göra så jag inte blev bannad. Men om du kollar på det klippet jag visade när jag buggades kanske du förstår min bild!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos Kingsman poliserna stormade och jag var i min f1 bil när polisen grep min kompis så åkte jag till han och stod i fel position så jag driftade för att svänga då dens handling är lite BS så kanske XENON tyckte det var copbait men i hela situationen så försökte jag bara ändra position och när jhag gjrode det å blev det att jag buggade in i polisbilen och sen körde den automatiskt iväg så det såg ut som jag försökte väcka uppmärksamhet, försökte bara komma ut men hoppas du förstår mig XENON vet att man inte kanske ska göra så men vbille bara komma ut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. https://medal.tv/games/gta-v/clips/Gs5lKCYrlgHp8/d1337WSZHCBQ?invite=cr-MSxRSVMsNDM4MTc3NDYs om ni kollar här så blir det lite att min bil den buggar och jag flyger på polisen samt på bilen och då har jag inget annat val att köra eller drifta och det var lite konstigt men i själva fallet kanske det blir copbait när jag driftade framför polisen för att komma ut så jag skulle inte säga att den är felaktig. jag vet att man inte ska försöka göra scenariot större genom att till exempel drifta så dem undrar vad jag gör. XENON jag vill jätte gärna bli unbannad och visa att jag kan rpa och det kan jag men att jag blev bannad av detta är ditt beslut och från min sida så försökte jag mitt bästa för att komma ut så du får välja själv om du vill släppa in mig på servern igen! hoppas du ger mig denna chans då min bil buggade, jag vet självklart att jag driftade innan detta men då fick jag heller inte klipp när folk stog på min bil och jag dysncade in i dem men detta är ett klipp som visar att jag buggar och måste drifta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för suntförnuft på piren när jag skulle ta någon annans bil när den inte var min och det var en allmän plats så många såg och det har jag lärt mig av och har inte blivit så mycket bannad för jag är en bra rpare och vill gärna hylla servern och försöka få folk till unive men tycker inte om att vara bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte drifta utan be polisen akta på sig så jag inte behövde drifta och likna copbait sen kunde jag också säga att det är en bil som är rätt så stark och behöver utrymme men jag visste inte att jag skulle få en kick i röven av en polis bil så jag buggade in i han. Jag hade också dragit iväg och innan så kunde jag bett om ursäkt för att jag körde på poliserna och driftade medans jag kunde förklarat vad som jag var tvungen med

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA såklart att man inte upprepar det och man ska försöka få sån bra rp som möjligt och inte göra regelbrottet igen! och denna gång gjorde jag fel och vill bara be om förlåtelse och att detta inte kommer ske igen utan attt jag fortsätta rpa lika bra som förut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess vill inte vara bannad... ber om ursäkt och ska inte upprepas lovar förlåt mig,,,, :( men XENON hoppas du ger mig en chans till!

Tillbaka