Accepterad elliot__10 | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? elliot10#0412

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 3 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM kör över en kille 2 gånger.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de bannade mig för att dem mig för att jag råkade köra över killen och det klassades som VDM och jag vet att jag körde över han och gjorde kanske ett fel men vill inte vara bannad. nu vet jag att jag ska lära mig av detta och inte köra på fol men jag vill fortfarande inte vara bannad, nu vet jag att jag ska lära mig av detta och inte köra på honom om jag ska kolla id men jag vill fortfarande inte vara bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att det var en kille som slog ner alla och jag ville kicka han och få bort han men när jag skulle kolla id så körde jag över honom och då blev det vdm och jag har lärt mig av denna ban redan det må gott 1 dag knappt men jag känner mig dum och vill be om ursäkt för att jag körde över honom och fick bannen jag tycker att jag borde få iaf en chans att komma tillbaks idag jag gjorde fel och lovar att det inte upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej skulle jag inte säga, jag körde över honom och det var mitt fel men ville bara göra godo att få bort han men det slutade med en bann jag brukar inte må så bra när jag får banns för att det är tråkigt att sitta och bara kolla på andra när man själv vill rpa och ha det gött men nu har jag en bann och är ledsen. som sagt, det blev kanske ett missförstånd genom att han tyckte jag strävade efter att köra över eller på honom men från min sida att jag skulle banna han och få stopp på honom. försökte dock få stopp på han men då körde jag över han och blev bannad... förlåt så hemskt mycket ska inte upprepas och jag lovar att inte köra över han igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för suntförnuft på piren när jag skulle ta någon annans bil när den inte var min och det var en allmän plats så många såg och det har jag lärt mig av och har inte blivit så mycket bannad för jag är en bra rpare och vill gärna hylla servern och försöka få folk till unive men tycker inte om att vara bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att absolut inte köra över istället bara skriva report eller att fixa id så enkelt genom att ta det lugnt och inte köra över han. jag körde över han du tyckte det var en giltlig ban och jag tycker det var det kanske men fortfarande vil överklaga så jag kan fortsätta rpa som vanligt istället för att sitta och rulla tummarna med en ban framför sig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA såklart att man inte upprepar det och man ska försöka få sån bra rp som möjligt och inte göra regelbrottet igen! och denna gång gjorde jag fel och vill bara be om förlåtelse och att detta inte kommer ske igen utan attt jag fortsätta rpa lika bra som förut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess vill inte vara bannad... ber om ursäkt och ska inte upprepas lovar förlåt mig,,,, :(( känner mig dum nu men SBstyle förlåt ifall du tyckte jag hade en "dålig ton i support" absolut inget illa menat utan var bara ledsen och arg på mig hoppas du ger mig en chans till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka