Accepterad Elliot_06 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot_06

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198850706612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot. J#9052

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Han är en person som har spelat och levt sitt liv som ungdom, blivit utsparkad ur huset nu när han är 30 år gammal och måste börja leva för sig själv. Han älskar bilar och vill själv kunna meka och ha en bra bil som han kan visa upp och leka med... Men det finns ett dilemma... Han behöver pengar för att uppnå dessa saker, därför vill han börja jobba som mekaniker och spara in lite pengar så att han har ett startkapital. Sedan så är denna person väldigt snäll och lätt att övertyga, så ett minus blir att han har lättare för att hjälpa folk som försöker lura han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem på unive är för jag är en aktiv spelare som bara kör på eran server samt jag tillbringar
mycket bra rollspels-scenarion. Sedan så vill jag bli en medlem för att jag har 1400+ timmar på fivem jag har även vart med i stora rollspels servrar som moderator sr mod mm. Även där gjort bra rp's men nu vill jag ge min energi till denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De proffesionella rollspelen och att man måste ha en plan och inte bara göra ett rån, du måste prata ihop med folk skaffa grejer pusha dig själv osv. Sedan så att den är väldigt aktiv tycket jag är ett plus för då kan man rollspela med andra på ett helt nytt sätt.

Hur hittade du Unive? Mesta dels genom streamers, och sedan blev jag rekkomderad hit av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att maximera det med ett själ bakom varje beslut, samt att kunna uppnå min karaktärs drömmar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska skaffa nya kompisar, banda med olika karaktärer ingame, uppnå en ekonomisk oberondehet ingame samt att kunna rollspela på en proffesionell nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka