Inaktuell Elliot_06 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot_06

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Elliot. J#9052

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 4-9 på vardagar på grund av skola, sedan på helger så kan det variera från allt till 12-22 eller 9-22.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag känner att trainees behövs för att underhålla servern, och då många lämnat känner jag att jag kan ta nästa steg och bli en staff. unive har även en väldigt stor spelarbas och jag spelar väldigt mycket på servern och gillar det, men ibland blir jag paff när folk bryter reglerna och då vill jag kunna göra något åt det. Det skulle också få vara roligt att lära känna och prata med nya personer som hag inte träffat förut, och kanske få lite nya vänner. Jag vill även se till så att alla har det bra så jag kommer alltid svara på /reports och /helps och jag är väl medveten om olika konsekvenser som bör hända när folk bryter mot reglerna. Jag tror att det kommer att vara stressigt, jobbigt och roligt och det älskar jag. Jag tycker även att det är väldigt roligt så jag kommer att ge mitt allt till att försöka vara så bra som möjligt.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill sträva efter att Unive ska ha den maximala nivån på rp, jag vill kunna ladda in på Unive och hjälpa folk som har buggat istället för att folk ska vdma eller rdma. Jag kommer då sträva efter att se till så att så mycket RDM, vdm, lall ETC som möjligt försvinner. jag vill ha bort lallare och alla dom oseriösa och även se till så att spelare har det bra. Jag kommer specca populära ställen så som - Piren, Cayo bron, ikea på kvällar, marja lisas, saras osv, där det händer mycket lall och många spelar beffinner sig. Kommer även vara aktiv i discord och forumet och hjälpa folk i tickets och folk som hoppar support eller som behöver roller eller folk som bara dmar, visst man kanske inte ska dma så mycket men fortfarande så kommer jag hjälpa dom. Kommer vara väldigt aktiv i /reports och /help och vara snabb och hjälpa till, därför jag tror att jag kommer tycka det är roligt att hjälpa alla. Har varit staff på andra servrar förut och har kommit väldigt långt på dom då jag älskar att hjälpa folk. Jag vill försöka få servern att vara i toppskick för nya spelare, och hjälpa alla att höja sin rp nivå. Jag hjälper hellre en person som inte vet så mycket om Rp istället för att banna den för att den inte vet något. Jag vill sträva efter att folk ska stanna på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? tror det är 2 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit högt uppsatt i servrar som stängt ner tyvärr. Har även varit högre rank på en server som hade drygt 100 spelar varje dag som jag lämnade för att ägaren var makt hungrig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag.
/sqlunban (hex id) unbannar personen
/sqlbanhistory (steamnamn) alla bans personen har fått
/sqlbanoffline bannar person offline
/togglename så man ser folks namn
/toggleid Gör så man ser id på alla spelare
/freeze (id) man fryser spelare
/addkey (id) (nyckel typ) Ger person nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) Ger personen ett föremål
/sv servervakts chatten
/dv tar bort bil
/revive (id) Revivar en person
/goto tpa till en person
/bring (id) Tpar en spelare till dig
/setperms man ger någon perms
/setjob ger personen jobb
/sc Staff chatten
/spec Man får en lista på spelar och kan välja om man ska kicka eller specca någon
/spec (id) speccar personen
/specoff man slutar specca personen
/skin (id) Ger kläd meny
/noclip Du är osynlig och kan kolla på folk
/who man kan kolla vad folk har för roller t.ex medlem eller ej
/ooc Medelande som alla ser

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka