Nekad elliot234 | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliot234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kör på epicgames hur gör jag då?

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elliot#6114

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Stegnell han kommer från Västerås Sverige. För 12 år sen när jag var tio år gick min pappa bort i bil olycka. Min ensam stående mamma kämpade för mig, eftersom jag var hennes enda barn. mamma började bli äldre under tiden som vi flyttade mellan en stad till den andra för att mamma letade efter jobb när hon väl hittade ett jobb blev hon kort därefter diagnostiserad med cancer. När jag fyllde 18 år började jag också jobba och gav upp mina drömmar, för att mammas medicin kostade för mycket.
Jag lyckades dock inte få mamma att bli frisk hon gick bort efter 2 års kämpande jag är ensam i livet...
efter en lång utflykt runt om i Sverige, äntligen är jag hemma; jag flyttade till Unive och där utbildade jag mig till både matte och fysiklärare. jag känner som att jag tillhör någonstans, jag trivs och har skaffat vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo just jag ska bli medlem på Unive för att jag kommer att alltid bidra med social rp jag har dock inte spelat på någon rp server sen innan men jag kommer aldrig att lalla runt för om man lallar hör man ej hemma på en sån bra server som Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa utförliga scenarion och göra det roligt för båda. Jag kommer inte göra scenarion för vinna utan för allas partner. Jag kan även bidra till nya ideer till själva rpn och göra den bättre och bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar på sättet att båda parterna har det roligt och är deltagande i rpandet och att man får lika mycket chans i scenariot så att en själv inte bara vinner.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Tillbaka