Antagen elliot21 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliot21

Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: elliot21

Ange ditt födelsedatum 7 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har tiden till att staff arbeta då jag kör skola hemifrån, med det menas att jag är fri hela dagen typ. Jag anser att jag passar väldigt bra i staff teamet då jag är social, det vill säga att jag gillar o prata, hjälpa samt vara engagerad. Jag anser även att jag är professionell då jag gillar att hjälpa med saker, som t.ex medlems intervjuer support och ha mitt PM öppet för frågor.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Fortkörning i staden. Jag ser inte en enda person som kan hålla 80 km/h gränsen i staden. Sedan Cop-Bait. Jag har sett att när jag var polis hur många som skiter i o stanna, kör ifrån utan anledning, och bara vill att vi ska följa efter utan anledning eller bakomliggande scenario, har även sätt folk vara väldigt uppkäftiga för och försöka starta något så dom tillslut kan lägga en kula i skallen på en.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sammarbete. Så jag tänker att jag tillsammans med övriga Staff teamet ska samarbeta med varandra samt medlemmarna, det vill säga att vi ska Skriva ut extra mycket i ooc, specca mer, engagera oss med spelarna mer genom att t.ex visa att vi finns in-game genom ta support och reports samt visa oss i discorden, t.ex genom att hjälpa nya personer till att visa dem hur de går till väga. Sen ska man även lita på andra staffs, man behöver inte alltid göra som du vill, låt andra staffs också ha sin chans och berätta hur vi ska göra visa saker.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du agerar professionellt genom att prioritera medlemmarna före dig själv. Du har en bra ton, du är seriös, du visar engagemang, det vill säga att du inte t.ex suckar när någon hoppar in i support, utan du bemöter dem med en bra ton t.ex Hej, vad kan jag hjälpa dig med?. Kunna ta kritik, dvs att du inte tar bort -reps, du reagerar inte med "lall" emojis. Utan du tar kritiken och för den med dig och lär dig utav den. Och för mig är det väldigt viktigt att du agerar professionellt när du har tagit på dig en större roll här på servern och med det kommer ett större ansvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kör skola hemifrån så det kommer att vara väldigt enkelt att kunna balansera med unive och mitt privata liv. Jag är fri varenda dag typ. Så det är ganska enkelt för mig att kunna lägga in god tid här.

Hur länge har du spelat på Unive? 2022 typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? a ca 2.5 månader av medlemskaps ansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka