Nekad Elliot123Elliot | Chef-jobb ansökan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliot21

Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? elliot21

Hur gammal är du? 14, 2008-09-07

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidiga 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har för avsikt att utveckla jobbet genom att anställa seriösa och engagerade personer för att höja aktivitetsnivån och trivseln på arbetsplatsen. På senare tid har jag märkt att det inte är tillräckligt många som är aktiva och arbetar. Jag kommer att noggrant övervaka mina anställda för att säkerställa att de verkligen utför sina arbetsuppgifter på rätt sätt. De som presterar bra kommer att bli belönade med högre befattningar, medan de som inte uppfyller förväntningarna kommer att tas bort från sina positioner. Vid intervjuer kommer jag vara mycket noggrann med urvalet och inte tveka att avvisa sökande som inte uppfyller de nödvändiga kompetenskraven för att arbeta på Kriminalvården. Det är viktigt för mig att våra anställda har adekvat kunskap om hur man hanterar olika situationer på ett professionellt sätt, så att vi undviker att ha oseriösa fängelsevaktare som inte förstår hur man hanterar olika situationer. Jag kommer att hålla regelbundna möten där alla medarbetare kan dela sina idéer och åsikter om hur vi kan utvecklas och förbättras som organisation. Det är viktigt för mig att alla känner sig inkluderade och har möjlighet att bidra, oavsett vilken position de har. Vi är alla ett team och det är genom samarbete och engagemang som vi kommer att lyckas utveckla oss och göra förändringar för det bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenheter så som inspektör innom jobbet, jobbade på kriminalvården i ca 2 veckor! Sedan har jag även erfarenheter så som polis då jag har jobbat som polis på servern (4års assisent).

Hur ofta kommer du vara inne? minst 2-3timmar per dag, och på helgerna kommer jag nästan vara inne regelbundet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Hej,
Vi har läst igenom din ansökan och känner att du är redo för positionen, du är nu vidare till muntlig.
Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka