Accepterad Elliot123Elliot | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliot21

Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876045980/

Ditt Hex-ID: 11000013695b29c

Vad är din discord tagg? elliot21

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-28 173751 idiot .png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en person för att han förstörde en lagning samt lallade sönder, när en person skulle laga min bil stod han på den och banka, slog sönder rutor och sedan knuffade han den vilket tydligen ledde till att lagningen inte funkade och då behövde jag betala igen. Vilket var skit dumt av mig och om jag hade tänk som en normal person i den situationen hade ingenting hänt, men eftersom att jag bara blev så sur och inte brydde mig valde jag att banka ner honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in på piren efter en server crash? eller något likande, sedan spawnar jag min bil som är sönder och ber om lagning sedan kommer en person och hjälper mig men då kommer en lallare som jag sedan slog ner, han slog på min bil, försöte ta den/sno den, han slog även sönder min ruta samt förstöde en lagning då han knuffade bilen under lagningen och tydligen så förstörs lagning så om jag skulle ha bilen lagad var jag tvungen o betala igen vilket jag inte ville och då blev jag skit arg och slog ner honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag förkänar 5 dagars ban för att slå ner en lallare som förstör för både mig och de andra, specielt när han försöker ta min bil på piren, slår sönder rutan på bilen samt sparkar på bilen och försör lagningen med flit genom att knuffa på bilen när personen som lagar håller på med bilen. Blir bara så arg när man väll har betalat och så ska en person förstöra och göra så att man åker på ban, men visst det var ju dumt av mig och ens börja slåss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och har lärt mig att rpa på skador, korruprion att inte lyssna på andra, meta, att inte sitta i dc när man rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa en staff och visat ett klipp istället för att slå ner honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ringa en staf istället för att slå ner en lallare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka