Accepterad Elliot123Elliot | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliot21

Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? elliot21

Ange ditt födelsedatum 7 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. ag har skola från halv nio till 15:30 varje dag och sedan helgen är jag fri, så kan vara online ca 4 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/gabri/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-08-19%20123803%20aaaa.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har enligt mig en uppgift att underlätta det för staffs, så om t.ex om det kommer en lallare och slår ner folk utan anledning så kan de svbanna/kicka hen. En viktig del av en servervakts ansvar är att fullt ut förstå hur de olika commands används. Servervakter borde kunna alla regler och vara kapabla att hantera situationer på ett sätt som förenklar jobbet för staffsen. Vid tillfällen när staffsen är upptagen och jag ser att någon bryter mot reglerna eller bara tramsar runt , ger jag ut en svban/kick och visarbevis som kan förlänga bannens längd beroende på vad person gjort, när staffsen har möjlighet att utvärdera situationen. Sammanfattningsvis är servervaktens roll liknande en mindre version av helper, där huvudskillnaden är att helpersarna och modsenhar fler commandsoch ett strörre ansvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det finns flera motiv till att jag önskar bli en servervakt. Efter en tids spelande känner jag ett starkt att bidra till den server där jag spelar genom att ta på mig extra ansvar och få fram en förbättrad RPupplevelse. I rollen som servervakt kommer jag att ansvara för att dva onödiga bilar som kan orsaka och serverlagg. Om jag observerar mindre regelbrott kommer jag att utfärda en varning och om personen fortsätter kommer jag att vidta åtgärder såsom /kick eller svban. Vid allvarligare regelbrytare runt omkring mig kommer jag att dokumentera händelsen med idoch klipp för att underlätta för våra helpers och modsr att fatta lämpliga beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns många sätt att missbruka sina komands som servervakt. Ett par exempel inkluderar att reviva vänner eller sig själv efter till exempel en situation med skottlossning, genom att undvika att förlora sina vapen tex. Du kan t.ex banna folk för att du inte vill förlora vissa grejer i scenarion Denna handling skulle betraktas som att man utnyttjar en svban/sina commands för sin egen vinnstmitt under pågående scenario. Sammanfattningsvis kan man beskriva svtmissbruk som situationer där man utnyttjar sina kommanmds till sin egen eller sina vänners fördel. Du kan även ha på toggleid som wallhack i vissa skottscenarion eller liknade då du kan se med toggleid genom väggar och då har du en fördel.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top