- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977344340/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad är ditt discord namn? KakburkenXd
Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2005
Berätta om din karaktär. han växte upp i utsatta områden med en dålig mamma och pappa han föddes 1999 han är en ganska känslolös person men innerst inne är han en varmhjärtad person han gillar att va med polarna och ta de lungt han gillar också bilar och har en saab 95 som han kör runt i
Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill jobba med dom jobb som jag tycker är ont om som tillexempel auotoexpert
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker de värkar va en bra och seriös server som har lagts ner mycke jobb på
Hur många timmar har du på FiveM? 111
Hur hittade du Multistaden? kollade efter bra servrar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad är ditt discord namn? KakburkenXd
Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2005
Berätta om din karaktär. han växte upp i utsatta områden med en dålig mamma och pappa han föddes 1999 han är en ganska känslolös person men innerst inne är han en varmhjärtad person han gillar att va med polarna och ta de lungt han gillar också bilar och har en saab 95 som han kör runt i
Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill jobba med dom jobb som jag tycker är ont om som tillexempel auotoexpert
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker de värkar va en bra och seriös server som har lagts ner mycke jobb på
Hur många timmar har du på FiveM? 111
Hur hittade du Multistaden? kollade efter bra servrar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen