Accepterad Elliot12345 | Ansökan till Servervakt [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot12345

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? elliot sluug

Ange ditt födelsedatum 21 April 2006

Vad heter du på discord? kakburken#0693

Mellan vilka tider kan du oftast spela? helger spelar jag oftast hela dagarna från 12:00 till 00:00
vardagar spelar jag direkt när jag slutar oftast runt 15:00 till kvällen typ 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? under typ hela min period som fivem spelare typ 500 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hjälpa servern med att banna och styra upp när de är folk som lallar eller bryter mot regler och om jag ser någon som tex vdmar så istället för att jag ska reporta så kan jag lösa problemet direkt och hålla koll hur folk rpar under krimenell scenarion om de är någon som lallar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? för jag har spelat på servern länge och har undrat länge om jag ska bli servervakt och jag vill göra servern så bra som de går för jag vet att staff teamet inte alltid kan hjälpa alla samtidigt därför är de viktigt att dom som mer rpar kan hjälpa till om de behövs

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? som sagt att hjälpa staff teamet och kunna spela utan att de kommer någon lallare och förstör

Varför ska just du bli servervakt? för jag har mycket erfarenhet vad man får och inte får och dom jag rpar med är servervakter och kan då också lära mig komandon och sånt och jag tror jag kan hjälpa servern

Varför vill du bli servervakt? enkelt för att underlätta och hjälpa servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har inte själv några kunskaper så men har som sagt vänner som är server vakter och dom kan lära mig som groggen

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad för copbait innan för länge sen när jag börja sen har jag vlivigt bannad för vdm för jag råka köra på min prospect sen har jag haft någon felaktig ban de är väll nog de

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka