Nekad elliot1232132 | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliot1232132

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133595881/

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? elliot #8704

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hejsan. Idag ska jag berätta lite om en person som heter Johnatan Gustavson som är 22 år gammal. När Johnatan var liten så hade han det väldigt svårt. Han var väldigt mobbad i skolan och hans mamma var alkolist och hans pappa var narkoman. Han hatade alla förutom sin mormor. Han bodde då hos hans mormor och älskade henne. Men efter några år så dog hans mormor, han var förkrossad. Han var tvungen att bli adopterad iväg. När han såg sina adoptiv föräldrar så tyckte han faktiskt om dem. Han kände att dem såg snälla ut. När dem kom hem så fick han mcdonalds och massa goda grejer han inte fått förut. Nu när han är större vill han kunna ta med sin familj till unive och leva ett bra liv. (ändrad)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är trevlig och hjälpsam och tror jag kommer kunna utveckla detta community.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett trevligt och bra rp där alla ska känna sig trygga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte kan vinna alla scenarion som man är med i.

Hur hittade du Unive? hittade den bara av mig skällv

Tillbaka