Accepterad Elliot1 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot#1431

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Santiago. Han är 22 år och föddes den 26 maj i Mexico. Han har en sidbena åt vänster och har ofta på sig jeans och en tröja. Han har på sig en keps bakåt vänd och är väldigt snäll med alla han möter. Han personlighet är bra. Han är glad och snäll, men kan bli ganska arg på vissa folk om de gör fel. Han har en vän, ingenstans att bo och är en kriminell människa. Han är intresserad också inom musik och spelar ibland piano.

Han var uppväxt i ett litet kvarter inom Helsingborg. Det kvarteret hette Fältabacken. Carlos uppväxt var både svår och lätt. Han hade en fin uppväxt med rika föräldrar som gav honom nästan vad som helst. Föräldrarna hade namnen Juan och Maria. Han hade många vänner i Helsingborg, men för ingen anledning var vissa rädda för Carlos. Han visste inte varför, i alla fall inte på den tiden. Tyvärr så startar berättelsen med Carlos på en ledsam start.
Den 26 september... Det datumet kommer Carlos aldrig någonsin glömma bort. Den dagen så förlorade han sin farsa, Juan. En sak som ingen i familjen visste om var hur Juan fick in alla sina pengar. Juan var med i det kriminella nätverket ms-13 och Juan hade mycket problem runt MC-klubben Hells angels, vad jag menar med det är att han och de var i många dålig konflikter. Några dagar innan hans eventuella död så kidnappade Hells angels Juan och satte upp en gissla situation där Maria behövde ge den en kvarts miljon kronor för att släppa honom fri. Efter ett tag vart polisen inblandad i allt och de tog då Juans liv, i rädslan att de skulle bli hittade och insatta. Maria blev förkrossad när hon fick ett telefonsamtal som beskrev att han hade blivit hittad i ett garage hus, utanför Hells angels klubbhus. På grund av detta så tog hans mamma sitt egna liv. Hon tog en stor kökskniv och började långsamt trycka den mot halsen. Carlos såg allt detta, men han gjorde inget för att stoppa det.

Båda hans föräldrar hade dött och alla pengar hade blivit suttna till honom, i alla fall när han blev myndig. Han var transporterad till ett fosterhem i Södertälje. Han började må bättre och ha kapaciteten att gå på skolan. På skolan så mötte han sin nutida bästa vän, Ove. Ove var snäll, schysst och kunnig inom allt i rymden, men ingen ville vara med honom. Carlos såg detta som konstigt och blev därför Oves enda vän. De gick tillsammans på samma gymnasium och senare samma högskola. Under åren på högskolan så rekommenderade Ove att de skulle bli poliser. Andreas tyckte det lät som en bra ide, men undrade hur han fick den idén. Ove pratade om att hans tidigare föräldrar hade dött och att gå med i den kriminella världen, Efter ett tag så flyttade de till Unive för att bli kriminella, men detta är bara början av berättelsen om Carlos Santiago.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Själv så tycker jag att jag har bra RP samt välplanerade- och välgjorda scenarion där alla har kul som bidrar i scenariot, vad det än är, bankrån eller bara en liten genomsökning så är mitt mål att göra allas rp “expirience” mycket roligare och bättre. Jag följer alltid reglerna, samt vet vad suntförnuft innebär. Jag har väldigt roliga och väl gjorda karaktärer som har egna tankar och egenskaper. Jag är en snäll och schysst grabb som jag hoppas att staff teamet kommer tycka om. Jag är snäll mot alla inom servern, vad de än tycker eller tänker. Jag har sett videor inom servern och älskar era scripts och folket på eran server, därför söker jag hit! Jag har samt spelat på unive för typ 2 år sedan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill kunna ha scenarion som kan utvecklas, satt flera personer kan vara med inom de. Jag vill också ha chansen att öka rp nivån på servern, med hjälp att t.ex bli kriminell. Jag vill kunna bidra till en mer social rp. Jag vill kunna skapa roliga och kreativa karaktärer som har egenskaper som inte många andra har. Jag vill kunna ha kul samtidigt som jag rpar och jag vill kunna visa andra personer hur världen inom rp egentligen är!

Hur hittade du Unive? Jag körde på den för länge sedan med kompisar och nu ville jag köra på servern igen.

Tillbaka