Nekad Elliot0925 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot0925

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot0925 #0138

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2023

Berätta om din karaktär. Mohamed hette han och var 22 år gammal och han kom ifrån Pakistan men redan när han var 2 så flytta hela familjen till malmö . mohamed har haft en tuff uppväxt men knarkmissbruk i familjen och själv hamnat i dom banorna. Han har levt i fattigdom med sina föreldrar och 11 syskon i lång tid men han ville börja försörja sin familj så redan när han var 12 började han sälja knark på Malmös gator och det gick helt okej men han hörde av en kompis att ett land som heter unive va det mycket bättre att sälja i så Mohamed bästede sig för att byta karaktär och namn till Olle Svensson och starta om på nytt. Olle är väldigt rolig och gillar att få folk att skratta och nu hoppas han på att få uppehållstillstånd i unive.
Olle har stort intresse för billar och hoppas på att få glida runt i fina bilar han med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:att mycket på senaste och jag har känt att detta är en bra server så jag vill bli medlem . Jag läst alla regler för medlemskap och grundreglerna . Jag kommer göra roligt i alla scenarion . Jag kommer inte bryta mot någon regel . Jag vet hur man gör så att det blir roligt för båda . Jag är lojal medlem . Om jag blir medlem kommer ja att köra mycket mer . Jag kan prata med alla . Jag är väldigt unik vilket gör min samtal med person längre .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska göra det roligt för båda parterna . ett exempel är att om man blir stoppad av polisen så kör man inte bara iväg utan man stanna och snackar med poliserna och sedan fortsätter

Hur hittade du Unive? Min pojkvän spelar på er söver redan så jag tyckte det såg intressant ut så jag vill med.

Nekad.
Plagiat.

Du kan ansöka igen om 12timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka