Nekad Elliot0925 | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot0925

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot0925 #0138

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2006

Berätta om din karaktär. Mohamed hette han och var 22 år gammal och han kom ifrån Pakistan men redan när han var 2 så flytta hela familjen till malmö . mohamed har haft en tuff uppväxt men knarkmissbruk i familjen och själv hamnat i dom banorna. Han har levt i fattigdom med sina föreldrar och 11 syskon men han vill börja försörja dom så redan när han var 11 började han sälja knark på Malmös gator och det gick helt okej men han hörde av en kompis att ett land som heter unive va det mycket bättre att sälja i så Mohamed bästede sig för att byta karaktär och namn till Olle Svensson och starta om på nytt. Olle är väldigt rolig och gillar att få folk att skratta och nu hoppas han på att få uppehållstillstånd i unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ordentlig och rolig rp
Jag har läst alla reglerna
Jag kommer försöka få de-mesta senariona att bli roliga
Jag kommer vara en lojal och pålitlig medlem och jag vet hur man gör det roligt för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder alla som är med i ett scenario ska ha skoj när ni spelar och att det inte bara går ut på att vinna utan även att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på er server mycket ( 2 år )men glömt mitt lösenord till min profil och det går inte att byta lösenord så jag har gjort en ny gmail så jag kan spela igen på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka