Accepterad Elliot04 | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot04

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071081556/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Nilsson

Vad är ditt discord namn? Elliot#4129

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung kriminell som baseras på grund av dom andra kriminella i staden hans storebror Faroz är en av dom största i staden och han vet inte vad han ska göra? Ska han gå samma väg eller påbörja något nytt. Han är förövrigt en 20 åring som kan väldigt mycket om vapen och droger. Vapen är nästan hans specialitet. Han åkte in den 19 juni 2018 för väpnat rån och har därav inte gått klart gymnasiet och har ingen utbildning. Han har försökt få jobb men staden är kall och gatan den är hård. Hans största intresse är även musik som han har en stor passion för och drömmer om att bli rapparen alla i staden ser upp till. Min karaktär Abdi släpptes ur fängelset för en månad sen och har kommit till den nya staden. Hur ska detta gå? Vilken väg ska han ta? Antar att ödet får bestämma vägen för denna 20 åringen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli White listad för jag har spelat på många andra servrar och vet hur rp funkar. Jag kommer se till att jag kan bidra med den bästa rp'en som jag kan komma med och se till att andra har det kul på servern men även ha sunt förnuft och inte bete mig overkligt eller på ett dåligt sätt som skadar rp'en för andra spelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar som en bra server, Har hört mycket gott och jag vet hur roleplay funkar väldigt bra

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem då den hade många lojala spelare och verkade som en bra server och det var det också och därför vill jag bli whitelistad här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ag har som mål att bli en stor kriminell i staden där folk vet att dom kan komma till mig om dom behöver något men också vara den snälla personen som folk kan komma till för att snacka till exempel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället då jag vill lägga energin på denna.

Godkänd efter intervju med förra wl ansvariga, stänger tråden. // Öggle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka